Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af hjemmeside, fotograf.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skårup, Fyn
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er en relativt nystartet fotograf, og først nu her synes jeg min hjemmeside er ved at være deroppe hvor den skal være. Men jeg er ihærdig efter forbedringsforslag og konstruktiv kritik.

Adressen er mickoutzen.dk

Mvh Mick
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert en meget pæn siden, men du skal have gjort noget ved dine urls dine H1 osv.

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes billedsiden er fin.
Men du har stort set ingen tekst, overskrifter, billedtekster m.v.
Det gør at siden nok ikke bliver fundet når folk søger efter dig på Google.

Alt de ord du forestiller dig folk kan finde på at søge på når de leder efter en fotograf der kan det du vil tilbyde - skal stå højt på siden, i overskrifter, i sidetitler, billedtekster m.v.

Prøve at lave en søgning i Google på dig selv - og se hvor / om du dukker op.

Fra Skårup, Fyn
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Super, er glad for billedsiden/layoutet er som det skal være. Ja kampen om pladsen i Google har jeg slet ikke bekymret mig om, men jeg vil prøve at følge rådene fra jer ang. mere relevant tekst på mine sider. Siden er i øvrigt lavet i iweb på min Mac, og derfor de lidt lange urls. Jeg kan dog godt forkorte navnet til hver enkelt side, og derved også url'en.
Men fedt med go kritik, tak for det :)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis har stor interesse i at findes rimeligt i google er det en god ide med et par sætninger på forsiden .

Bloggen næsten 3 linjer tekst der må kunne skrives meget mere .

Titlen intet gjort ud ad for at besøgene fra google af gider klikke jeg mener denne her titlen <title>Velkommen til mickoutzen.dk</title> husk udnyt alle 67 tegn som google viser og lav en sigende titlen omkring din hjemmeside.

Husk ved kun ved at lave billeder i flash kan f.eks. mange bibliotek og skole computer ikke se billederne , jeg ville vælge vis du synes ser flot ud med flash brug det sjove grafisk ting der ikke laves med normale billeder , desuden kan ikke gives titler og tags til billederne og husk lav vandmærke i billederne så intet kan kopires derved får du 2 gode ting dine billederne ses i google billedet søgning når man søger på dit navn og du derved kan få kunder derigennem .

husk flash kan google nærmeste ikke læse derved intet rigtigt indhold til google på din hjemmeside

Ok hjemmeside vis ikke vil findes i google ret meget tekstfattige siden og google kan ikke læse billederne som er største part af hjemmesiden , så når google kan se ret meget siden ligger din hjemmeside nederste og du får ej kunder derigennem

men ingen tekst på siden reelt er der selvfølgelige ikke alt med interne links struktur og h1 og h2 mv. på siden, så i gang med arbejdes handskerne men jeg kender ej din målsætning

 



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skårup, Fyn
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Det var noget af et indlæg - dejligt :)

Jeg prøver at brygge noget tekst sammen til forsiden, selvom det ikke er alfa omega at blive fundet i google. Da det er en side jeg har lavet i iWeb er det i forvejen lidt svært, da man ikke som udgangspunkt har adgang til meta tags osv (ved godt der findes iWeb SEO tools osv, men det er for bøvlet).

Der skulle gerne stå meget mere på bloggen, men det er en iFrame fra blogger, så uanset hvad, så vil det der skrives der, og findes gennem google, gå over min blogger.com side (vel??).

Jeg har gjort lidt mere ud af titlen, så både ordene fotograf, fyn, portræt og mit navn fremgår.

Mht. mine gallerier, så har det også været en lang proces, for der er ikke noget der både er nemt (ift. mit workflow med billederne) og ser godt ud. Der ligger dog et html galleri "gemt", som brugere der benytter enheder der ikke viser flash bliver redirected hen til. Der må jeg selvfølgelig huske at tagge mine billeder, så de findes via googles billedsøgning.

Jeg er lidt usikker på, hvad du mener med "...brug det sjove grafisk ting der ikke laves med normale billeder...". Vandmærker er heller ikke i min smag, synes noget fra billederne går tabt, hvis der sidder et vandmærke plantet i midten af billedet, og hvis jeg placerer et lille vandmærke forneden, så er det ret nemt at få væk igen.

Men prøver at tage fat i mere sigende overskrifter og tags til mine billeder.

Endnu engang tak for hjælpen :)

Mvh Mick

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick.

Det er muligvis for sent for dig at ændre retning, men så kan andre fotografer måske få gavn af tippet i stedet.

Jeg kunne forestille mig, at du også ønsker at sælge dine billeder via dit website. Hvordan har du tænkt dig at gøre det? Jeg kan ikke umiddelbart se muligheden på dit site.

Jeg kender et par fotografer, som har integreret http://www.photoshelter.com/ i deres website og det fungerer rigtig godt. Jeg har bl.a. set intregreret i WordPress, men måske det også virker sammen med dit platform (som jeg for øvrigt synes jeg genkender fra andre fotografsites?).

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)