Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er billigste form for webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Joomla site omkring fotografering, som jeg skal til at lave om her i ferien.

Og jeg sælger lidt fotos via microstock sites, men betalingen er desværre ret lav, så derfor havde jeg spekuleret på om jeg kunne lave en webshop på min egen joomla site.

Først lidt fakta:

Jeg har absolut flest besøg fra udlandet, sitet er også på engelsk.

Jeg opfatter stadig mig selv som begynder/bruger i joomla, men kan hente god hjælp mange steder.

Jeg forventer ikke mange besøg på sitet, så derfor søger jeg billigste løsning, da det sikkert ellers ikke kan betale sig selv i udgifter.

Det var lidt fakta, og så lige et sidste spørgsmål: Skal man CVR registreres for dette?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ferrari:
Jeg forventer ikke mange besøg på sitet, så derfor søger jeg billigste løsning, da det sikkert ellers ikke kan betale sig selv i udgifter.

Det er ikke altid at den billigste løsning er bedst i det lange løb. Den kan komme til at koste dig mere end en "dyr" løsning. Nu snakker du ikke om hvad du mener er billig men på mange områder så får man hvad man betaler for.

Eks: Vælger du et meget billigt webhotel og de går ned gang på gang, så mister du kunder på den konto istedet hvis du havde taget et dyrer webhotel.

Det er desværre en tendens til at man gerne vil tjene penge, men det skal helst koste gratis :) Desværre koster det penge at tjene penge.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ferrari.

Det er muligt at du giver en høj andel af din omsætning til din microstock pusher, men sandsynligheden for at folk finder og køber billederne via din egen hjemmeside er formodentlig minimal.

Hvis du sidder som marketingmand (m/k) eller webdesigner og skal bruge et billede, så søger du typisk derhen, hvor udvalget er størst.

Så umiddelbart vil jeg anbefale dig at tage flere og bedre billeder snarere end at overveje etablering af egen billedbutik :)

Mvh Troels.

Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at du har ret Troels, jeg tror ikke at folk vil søge en mindre side for dette formål.

Jeg tror heller ikke mine omkostninger vil kunne blive dækket ind.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)