Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en ny webshop - hjælp

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Nu er Magento jo lige blevet solgt, så nu går der nok ikke langt tid før den gratis æra er overstået og det bliver rasende dyrt at have med at gøre.

MySQL er stadig gratis.

Sun MicroSystems købe MySQL i 2008

Oracle købte Sun i 2010.

OpenSource betyder at koden er tilgængelig. En af styrker ved en platform som Magento er netop at koden er tilgængelig. At der er skabt en af de største communities der støtter og udvikler platformen.

Entrepreneur - Jan:

PrestShop er ganske fremstormende på nuværende tidspunkt.

Tror Magento ryger bagud efterhånden ligesom OSCommerce gjorde det.

Forstår jeg slet ikke ?!?

Magento Commerce er i Top 10 som mest benyttede platform blandt de 10.000 største commerce sites i verden. overhalet af platforme som IBM Websphere Commerce, ATG Commerce, GSI Commerce. osCommerce er stadig blandt de mest udbredte platforme.

http://twitter.com/#!/ProContractors/status/85964259326042112

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:
OpenSource betyder at koden er tilgængelig. En af styrker ved en platform som Magento er netop at koden er tilgængelig. At der er skabt en af de største communities der støtter og udvikler platformen.

Jeg er ikke født i går, og det er EBAY heller ikke. EBAY har købt Magento fordi de vil lave forretning. Jeg ved godt hvad OpenSource er men det forhindrer ikke nogen i at tage penge for tingene som Magento allerede gør for nogle versioner.

Du misser min pointe helt.

Min pointe er, at Magento har formået at blive et shop buzz word i "almindelige" termer og de øvrige som man generelt kender herhjemme er blevet mindre interessant f.eks. Scannet og Dandomains shops (ikke OpenSource) og så OpenSource VirtueMart  og indtil for nyeligt PrestShop.

Jeg har rodet med følgende shopløsninger Dandomain, Scannet, Magento og PrestaShop og de har alle deres styrker og deres svagheder.

Når jeg holder PrestaShop op i mod Magento som det de fleste efterspørger, så er Magento blevet for "kedelig" og der skal betales for alt for mange af de ekstra features som allerede er inkluderet i PrestaShop, og som det ser ud til lige nu, så er PrestaShop også med sine Awards det mest fremadstormende. I "folkemunde" er OSCommerce shops ikke tilstede.

At der er mere end 10.000 commerce sites vidner ikke om kvalitet eller borger for sikkerhed for et godt produkt, det fortæller bare noget om hvem der var først og at der trænger til at blive ryddet op Smile - hvis mængden af noget skulle give sikkerhed, så skulle vi jo helst være indere eller kinesere, dem er der mange af!

Men super du svarede her, for understreger lidt min tese Smile

 

 

Køb ren argan olie her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi kan levere en køreklar magento webshop til 9.995,- Prisen er også inkl. hosting og betalingsgateway første år.

Du skal dog selv lægge produkter (og indhold generelt) ind selv (eller betale nogle andre for at gøre det).

Du kan læse mere om vores service her: http://getashop.dk/

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du vælger en Magento-løsning, kan vi tilbyde det til 4.000 kr. inkl. design, opsætning o. lign.

Du er meget velkommen til at se mere på www.wheelsandtoe.dk eller ringe på 6110 1896. Du kan såmænd også få en lagerhotel med, som har fragtpriser ned til 39 kr. inkl omdeling.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)