Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det tog 2 år - men nu er vi på side 1 :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skønt at man dukker op på side 1 ved en søgning på AdWords - Jeg er ikke SEO ekspert, men en glad mand Big Smile

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Fra Tølløse
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Birdeye Pace Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke, jeg er sikker på det har været en hård kamp, har i benyttet jeg er beskidte triks som SEO firmaer eller har i bare lavet en god internet strategi som i har holdt fast i ? 

Min overbevisning er at ja man kan gøre meget med små triks og 1000 backlinks men faktum er hvis din side er nye, så kommer den bare ikke på forsiden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan regne ud ved hurtigt søgning klikker over på danske søgning ligger den lidt lavere end søgning på nettet , derved lav mere SEO for at bevare denne placering, det er rimeligt nyt i ligger der og google tager til tid til andre sider højere op i kort tid

måske motivere det dig til at forbedre siden, da det udmærket kan beholdes stabilt ved at forbedre siden.

det kan meget godt blive en meget kortvarig i beholder denne placering , for det er rimeligt nyt i har fået dette her og den nok i ikke stabil der endnu nok mere den danske del der ligger lavere i kan beholde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tim

Vores strategi var at kommer til at ligge på side 1 på ord som "markedsføring på nettet" og  "annoncering på nettet" Vi regnet ikke med at kunne komme så hurtigt op ordet AdWords, men da vi har skrevet om AdWords på alle vores sider, ja så går jeg ud fra at Google betegner den rimelig relevantSmile

@Mikael

Tak for dit input - vi bliver ved med at lave SEO..

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den flotte placering.. Hårdt arbejde belønner sig til sidst, selvom det ser sort ud nogen gange..;.) Adwords - er bestemt ikke et af de nemmeste ord at ranke på tror jeg..;-)

Keep the spirit - for som Michael et eller andet sted siger - så nytter det ikke at hvile på laurbærene.. Men det kan jeg så forstå i heller ikke har tænkt jer..Yes

/Ulrik

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

du ligger nr.1 på side 2 hos mig ?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Rami andersen:

du ligger nr.1 på side 2 hos mig ?



Det samme gør han også her hos mig. Det kan være fordi at trådopretteren er logget ind i Google at han ser et andet resultat.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jep det kan meget nemt være derfor men mon ikke han inden længe nok skal komme op på første side :)

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)