Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administration af SEO kunder, hvilket system bruger du?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal til at optimere i vores process når vi laver SEO, og vil i den forbindelse høre hvilke systemer i bruger til at administrere jeres SEO kunder.

Jeg leder efter et program som kan holde styr på det hele, samt køre rapporter osv. Man kan vel godt kalde det for en form for CRM til SEO.

Jeg vil gerne betale for programmet, det vigtigste er at det er nemt og overskueligt at gå til, men samtidig også effektivt.

Der er ikke tale om at jeg søger et eller andet smart der kan lave SEO, kun noget til at holde nemt og overskuligt overblik for mine medarbejdere når de arbejder med det.

Jeg ser frem til at høre om jeres erfaringer.

// Mikkel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver den lige et bump, da jeg næsten ikke kan tro der ikke er nogen eksperter her inde der har erfaring med nogle programmer der kunne gavne mig i min situation.

Nu har jeg selv testet følgende:

IBP

Market samurai

SEO Suit

Men jeg mangler lidt emre CRM håndtering, så jeg kan vedhæfte filer m.m. på sagerne.

Jeg ser frem til at høre fra jer:)

God weekend.

// Mikkel

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at bygge dit eget som har de ting du skal bruge? i er jo en udviklervirksomhed eller hvad? eller evt tage fat på et af de allerede kendte online CRM systemer, og udvikle videre på det så det er lavet mere til SEO. Det var hvad jeg ville gøre hvis jeg havde brug for det.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har udviklet vores eget system, der er specvialdesignet til SEO behov og inkluderer både projektstyring  af projektopgaver,m retainer aftaler, faktureringsdata, kunde-login, benchmark reporting, tools osv. Ret fedt system, når jeg selv skal sige det. Men ikke til salg :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Vi kunne godt udvikle vores eget, men pt. er vi meget presset, så tiden er der ikke rigtigt til det. Plus at jeg gerne skulle bruge et system nu og her, og det tager jo lidt tid at lave.

Men det kunne godt være vi skulle udvikle lidt videre på det CRM system vi allerede bruger istedet for.

Jeg takker:)

God weekend.

// Mikkel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)