Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen på "Seneste nyt/nyheder" og "blog"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer:)

Har tænkt lidt over hvad forskellen indholdet på forskellen på en hjemmeside under fanerne:  "Seneste nyt/nyheder" og "blog"

Er der en rimelig definition eller er det flydende?

Tak!

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstår simpelthen ikke hvad det er du prøver at sige?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du spørger til forskellen på "Seneste nyt" og "Blog", idet du har erfaret, at mange virksomheders hjemmeside har begge dele - am I right?

Jeg tror ikke der er nogen fast definition af hvad der hører hjemme hvor, men jeg har da set eksempler på at "Seneste nyt" bliver brugt til "hårde" nyheder om virksomheden. F.eks. omtale af nye produkter, ændrede åbningstider osv.

Bloggen på samme side har været brugt til alt muligt andet, løst og fast om vind og vejr, udfordringer m.m. Alt sammen noget der kan lægge op til en eller anden form for diskussion, hvor bloggens kommentar-felt er super velegnet.

Men igen, der findes et utal af måder at bruge tingene på.. flere og flere vælger "Seneste nyt" fra efterhånden, og fokuserer på bloggen, som snildt kan bruges til alle typer af nyheder og historier.

Mvh
Peter 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rami andersen:

jeg forstår simpelthen ikke hvad det er du prøver at sige?

Fuldt forståeligt, så jeg forsøger at omformulere mit spørgsmål:)

Mit spørgsmål går på hvilke relevante tekst på en hjemmeside ville falde naturligt falde ind under "Seneste nyt/nyheder" og hvad ville være passende at have på hjemmesidens "blog"?

Er udskreven tommelfingerregel om hvad der mest korrekt?

Min egen oplevelse er, at der generelt på forskellige hjemmesider bliver tilføjet meget tekst under "blog" fanen som ville passe fint under "seneste nyt/nyheder".  

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

er det ikke bare sådan at nyheder er at betragte som alle nyheder  her af er seneste nyt - bare de nyeste nyheder ?

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)