Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kædesamarbejde - bogholdere!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger andre freelance bogholdere, som kunne være interesseret i at indgå et samarbejde i form af en kæde.

Ring til mig på 61 28 83 84, hvis du har lyst til et samarbejde med Varde/Esbjerg-egnens bedste bogholder!

Glæder mig til at høre fra dig.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke lige får den feedback du venter, så er det måske fordi det står noget uklart hvad du ønsker at et sådant kædesamarbejde skal indebære.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok, Jørgen. Jeg må lave en tråd med de fordele, som jeg kan se ved et samarbejde. At indgå i en kæde er dog mere indviklet end som så og kan ikke beskrives i en tråd. Derfor opplyste jeg telefonnummer i håb om at indgå i dialog med interesserede kollegaer.

Michael

Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jørgen, så synes jeg at du skulle skrive uddybende som kædesamarbejdet, da det er nemmere at forholde sig til, og man har et udgangspunkt for en dialog med dig. Så jeg synes du skal lave et detaljeret indlæg. Ikke på 5 sider, men en halv side, om hvad kædesamarbejdet indbærer.

Misforstå mig ikke, det er et godt initiativ.

Mvh 

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg vil engang efter sommerferien komme med en uddybende tråd med de fordele og ulemper der kan være med sådan et samarbejde. Det drejer sig om at kunne trække på fælles ressourcer, tiltrække flere kunder via fælles markedsføring og sparre med hinanden.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)