Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frit dk.domæne - optaget com.domæne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg har nu søgt på gamle indlæg, men jeg syntes desværre ikke helt at jeg har fundet svaret på mit spørgsmål.

Jeg har fundet et rigtig godt dk.domæne, som jeg gerne vil købe, men kan se at com.domænet er optaget. Vi kommer ikke til at operere indenfor samme område, men krænker jeg Deres ophavsret eller kan jeg frit købe og anvende domænet uden at få problemer senere hen? 

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt komme til at krænke deres ophavsret, selvom I ikke opererer indenfor samme område, fx hvis ejerne af .com domænet har varemærkerettigheder til navnet. Hvis fx google.dk var ledigt, kunne du ikke bare benytte google.dk, selvom du ikke ville bruge google.dk til en søgemaskine.

I mange tilfælde er der dog intet problem i at benytte et lande domæne selvom .com eller .org domænet er optaget.

 

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan være ganske rolig der kan ikke ske dig noget, med mindre det er et registreret varemærke, (coca cola, apple eller lign.) hvilke jeg går ud fra at det ikke er...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig feedback :D

Der er ikke tale om et registreret varemærke - så nu er det bare med at få det købt!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)