Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP en Revisor til Summasummarum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt ny herinde og spørger måske om noget der er blevet spurgt om før! Bær over med mig Smile

Jeg har idag skippet min revisor efter en lidt ophidset ordveksling!!

Skal bruge en revisor som kender til transportbranchen og som også benytter Summasummarum uden at jeg bliver ruineret!

Jeg startede som selvstændig i 1998 som vognmand og har frem til idag primært overladt økonomi ogregnskab til min eks. kone og revisor (har haft flere, altså revisorer) og koncentreret min om det jeg var god til, nemlig transport og kundebetjening!

Nu er jeg skilt og må konstatere at der ikke er det styr på tingene som der burde være og jeg har derfor brug for en revisor som kan hjælpe mig med at få styr på tingene og fremadrette være med til at det bliver ved med at være sådan!

Håber der sidder nogen derude der kan hjælpe mig!

På forhånd tak

Steen

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

>>revisor (har haft flere, altså revisorer)<< hvis det skyldes samme som her - burde du måske kigge indad - Cool

Det burde ikke være nødvendigt at skifte revisor ligesom det nødvendigvis ikke bliver letter for dig eller for den sags skyld billigere. Wink

Det kunne være en fordel hvis du fortalte hvor i nærheden det er - da jeg med sikkerhed kan sige at din fremtidige revisor bør have personlig kontakt fremfor telefonisk. Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Der er formentlig rigtig mange, som kan hjælpe digBig Smile

Det kunne også være en mulighed at oprette opgaven her på Amino Freelancer. Så kan du i fred og ro vurdere de fremkomne tilbud.

Tonny

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du nok nøjes med en bogholder - men det kommer dog an på, om det er en som du vil have fast ansat til fx 15-20 timer om ugen?

Men spørgsmålet er, om ikke det vil være billigere for dig, hvis der er meget regnskab m.m. der skal ordnes, således der kun skal kvitteres for det til sidst, af en revisor.

Ellers er der Amino Freelancer, som der også bliver foreslået... :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)