Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeksering af side? Har jeg misforstået noget?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude.

Når jeg bruger yahoo siteexplorer til at se indgående links og indekserede sider, så viser den rigtig nok med indgående links.. men den viser ikke alle min indlæg.. hvorfor gør den ikke det? jeg har omkring 20 indlæg, men den viser kun 3 eller 4..

er der evt. noget jeg kan gøre for den skal indeksere siderne?

i kan se siden her www.crazyapps.dk

- det er en side omhandlende anmeldelser af apps og udstyr til iphone og ipad.

Mvh Tobias.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest ser det ud som om at du for nyligt har lavet en 301 redirect fra domænet uden www til domænet med www. Yahoo har kun indekseret 3 af dem uden www.

Ud over det skal du ikke bekymre dig om yahoo så meget, det vigtige er at du er indekseret i Google, hvilket du er.: SE HER

Du har 134 sider indekseret, samt 56 dublikater indekseret. dog er alle indekseret med domænet uden www, hvilket gerne skulle rette sig, hvis du da har lavet en korrekt 301 redirect fra den domænet uden www til domænet med www.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ktj-media.

Jeg har lige ændret den fra crazyapps.dk

til www.crazyapps.dk i formiddags..

men er ikke sikker på at  det er blevet gjort rigtigt??

men hvordan fjerner jeg så de duplikater??

Mvh Tobias.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Hej ktj-media.

Jeg har lige ændret den fra crazyapps.dk

til www.crazyapps.dk i formiddags..

men er ikke sikker på at  det er blevet gjort rigtigt??

men hvordan fjerner jeg så de duplikater??

Mvh Tobias.

du kan tjekke det med dette tool: http://www.seoconsultants.com/tools/headers

Men har dog tjekket det for dig, og det ser ud til at det er sat rigtigt op, så er det eneste du skal gøre at vente på Google registrere at du 301 redirecter, men du kan dog også fortælle Google dette via Google Webmaster Tools, du skal oprette en for hver, altså en for www og en for non www, og ved den med non www skal du så fortælle at den er flyttet til www. Det gør processen lidt hurtigere.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøvede også at registrere mig til google webmaster tool. men så stod der at jeg skulle indsætte en kode i et eller andet.. og der gik jeg kold.. hehe.

er det evt. noget du kan hjælpe mig med?

Mvh Tobias.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja det kan jeg da.

Du kan enten sende en PB eller en mail med FTP oplysninger samt login til din Google konto. Så ordner jeg lige det i en ruf.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)