Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog, nyt domæne eller brug eksisterende?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

KTJ-Media.dk:

Nej det har ikke ændret sig, men på det punkt er det ens for både subdomæner og nye domæner, man kan i begge tilfælde godt overtale Google til at se begge typer som (noget nær) en del af hoveddomænet.

Men som du selv skriver kræver det hæftig sammenlinking, hvilket man ikke ville gøre hvis man vælger at bruge et selvstændigt domæne fra starten af, da det vil give langt bedre at man har det på hoveddomænet hvis det alligevel var en sammenkobling man var ude efter.

Samtidig er der i det tilfælde alt for få gode sider ved at gøre det på den måde, i forhold til at have det på hoveddomænet /blog eller hvad man nu vil kalde det, især hvis det er ens hensigt at der skal ske en sammenkobling.

Hej Kim og tak for svaret.

Jeg skulle nok have understreget at min opfattelse var at det i højere grad kunne lade sig gøre med et subdomæne end med et eksternt domæne. Det er det der er pointen.

Anyways, jeg tror vi er helt enige i prioriteringen af foretrukne løsninger: 1) /blog 2) blog. 3)blogdomæne 

:-)

Mvh Anders

Efter min mening er det egentlig ligemeget, ligesom Google også  ser www og non www som 2 selvstændige domæner, medmindre man gør noget for at disse ikke er to selvstændige domæner. Men ja vi er fuldt ud enige om prioriteringen i dette tilfælde, nemlig:

  • domæne.dk/blog
  • blog.domæne.dk
  • nytDomæne.dk

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre: på samme domæne. Du kan f.eks. se at Linde Media har gjort det samme her.

Held og lykke med det

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)