Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra nummer 50 på google til nr. 8 dejligt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa min skide skiathos-info.dk er rykke fra en plads 50 til plads n 8 de er jo dejligt når du skriver skiathos men vil jo gerne til top  ngoel gode i der sinde er lave i joomla

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Længere titlen på siden der videre formidler jeres emme derved flere kliker på linket ud på google

husk udnyt alle 67 tegn som google viser og brug andre ord end kun dit domæne navn det ligger du lige vel hvad nummer 1 med , jeg mener denne her titlen ><TITLE>funder-blomster.dk</TITLE>

mere tekst på siden , vis den altså skal findes rimeligt i google , så videre formidle en masse viden omkring det i har og sælger gerne med flere gode tips og ideer

husk til billeder derved findes i google billedet søgning

husk h1 , h2 og h3 til overskrifter på siden og underoverskrifter

husk lav interne links struktur på siden med jeres ord de viser bruger af siden vejen og google

hele domæne i titlen det giver lidt færre kliks udnyt det til en lang sigende omkring dit emme på siden

gå amok med artiklen skrivning på siden kan se der 1600 sider på siden men de tjekket med google site seach var ikke vildt meget tekst så skriv om emmet til du får skrivekrampe og når dette sker ser du en film om emmet og tager på rejse derned igen og forsætter med at skrive og emmet

husk vær aktive over alt

husk mål lav verdens bedste hjemmeside omkring emmet

husk glem aldrig motivation og kilden til det du vil , siden skal forbedres hverdag

husk lav alt med interne links struktur på siden med dine ord

husk lige flere videoer på

få flere skrinbeter på siden omkring rejseoplevelser derned

videreformidle siden og målet at lave verdens bedste siden om emmet , når dette nås sættes nye mål , hver også bedre til rejse tips og ideer , man kan aldrig stoppe når man er iværksættere

lidt ekstra tips gav jeg og andre i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at fjerne de tekster du har kopieretWink

Fra din side:

Når man vælger at feriens rejsemål skal gå til det græske øhav, er det ikke hip som hap, hvilken ø man vælger. Godt nok har de alle én ting til fælles om sommeren: Solgaranti og rimelige priser, men her hører ligheden også op. På nogle øer synes der flere danskere på gaderne end i en stor dansk provinsby. På andre øer føler man sig som en gangbesværet pensionist med bingobukser, selv om man ikke har rundet de 40 endnu, da der er pakket med meget unge rygsækrejsende turister.
Så er der de øer, som er golde som en ørken og de øer, hvor frodigheden minder om en have, hvor Søren Ryge og Puk Elgaard tilsammen har fået frie hænder............etc etc etc

Fra kvindeguiden.dk

Når man vælger at feriens rejsemål skal gå til det græske øhav, er det ikke hip som hap, hvilken ø man vælger. Godt nok har de alle én ting til fælles om sommeren: Sol garanti og rimelige priser, men her hører ligheden også op. På nogle øer synes der flere danskere på gaderne end i en stor dansk provinsby. På andre øer føler man sig som en gangbesværet pensionist med bingobukser, selv
om man ikke har rundet de 40 endnu, da der er pakket med meget unge
rygsækrejsende turister. Så er der de øer, som er golde som en ørken og de øer, hvor frodigheden minder om en have, hvor Søren Ryge og Puk Elgaard tilsammen har fået frie hænder............etc etc etc

Du kan komme til at betale for hver artikel du kopierer på den måde og det kan hurtigt blive meget dyrt for dig hvis du generelt har kopieret andres indhold, med mindre ham journalisten der har skrevet artiklen på kvindeguiden.dk har kopieret dine tekster.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

skiathos-info.dk:
hejsa min skide skiathos-info.dk er rykke fra en plads 50 til plads n 8 de er jo dejligt når du skriver skiathos men vil jo gerne til top  ngoel gode i der sinde er lave i joomla

Hej, da jeg så dit spørgsmål, var min første tanke faktisk at jeg da lige ville være flink og smide et link til din side ind i min artikel om øhop i Grækenland.

Men så prøvede jeg at læse hvad der stod på din forside og opgav den tanke med det samme. Det er ikke godt nok til at sende mine læsere derhen.

Og da jeg så læste hvad Thomas Frost havde opdaget om dit indhold, blev jeg decideret vred.

Det er sgu ikke i orden at spilde andre menneskers tid og gode intentioner på den slags pjat.No

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

"Vi har 420 gæster online" - HAHA!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)