Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når en opgave ender i konflikt!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sansir

Tak for indlægget, der er stof til eftertanke:) Jeg kan godt se at jeg har været alt for sløv og tænker også på om forløbet havde set helt anderledes ud hvis jeg havde taget et standpunkt langt tidligere...

Tak for hjælpen alle og til info har jeg afsendt denne mail d.d.:

Jeg har gennemgået vores mails og jeg kan ikke finde det der gør dig berettiget til at få pengene tilbage. Du har godkendt og modtaget en vare du ikke var tilfreds med, jeg har været ked af at der er gået så lang tid, så jeg tilbyder at lave rettelser efter sitet er overdraget til dig, og først herefter afbryder du samarbejdet - det kan ikke være for min regning.

Til gengæld sidder jeg stadigvæk med en ubetalt regning på et stykke arbejde som du godkendte i mailen før du modtog CMS manualen og som du accepterede ved at betale din del af regningen. Jeg er villig til at tage en del af tabet og ikke at sende din langt overskredne regning videre til inkasso, men jeg er ikke villig til at tilbagebetale penge for en vare du har modtaget.

Selvom du truer med bål og brand, så ender denne sag her for mit vedkomne.

/Anni

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har backup af det du har lavet og alle mails mellem jer så videre i teksten og lad ham spille ud, han trækker ikke dig i retten, jeg tror enhver advokat vil sige til ham at det slag er tabt

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig ærgelig situation.

Hvis det var mig, vil jeg lade ham gå domstolens vej hvis det er det han vil, du kan sagtens forsvare sagen selv, så du behøver ikke nødvendigvis at hyre en dyr advokat.

Som jeg ser det har han godkendt arbejdet, og vil ikke betale.

At vedkommende så efterfølgende får lavet noget nyt er ikke dit problem.

Der er altid ærgeligt med "sure" kunder, men sådan er det en gang imellem.

Held og lykke

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)