Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog til SEO

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at bygge en blog op, for at give noget SEO til min webside www.spaetten.com . Det med domænenavn er jeg med på, at jeg skal lave et selvstændigt domæne, det er på vej. Det jeg er interesseret i er om jeg er på rette vej mht. den måde jeg skriver tekster, og linker på. Jeg prøver at linke til sider som er inde for samme branche, eller laver produkter til min branche. Glæder mig til at få lidt feedback

http://toemrerodense.wordpress.com/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg kan desværre kun sige at din Blog minder for meget om en splog til at der kan komme noget godt ud af det.

og hvorfor I alverden linke til sine konkurenter? er det for at skade deres organiske placeringer? og desuden så er din Trustrank på sådan en blog så ubetydelig lille at google griner hele vejen til banken med dine Adwords penge.

Den eneste grund til at jeg ville lave en wordpress blog, hvis det var mig selv der skulle gøre det var for at lave en linkbuilding buffer, og hvis du ikke ved hvad en linkbuilding buffer er så tillad mig at forklare, nogle gange sker det at man bygger backlinks for hurtigt til side med deraf følgende rank rape fra google. det kan en linkbuilding buffer lave om på! og måden du gør det på er at du opretter en wordpress blog hvor du skriver en masse SEO artikler om din branche også lægger du på snedigeste vis dit eget link ind i artiklerne også linkbuilder du bare på livet løs til din buffer samtidig med at du tager det roligt med linkbuilding til din egen side.

bare husk på at du ikke må bygge mere end 25 links om ugen til din money site.

og start sløvt, og slow down hvis du på et tidspunkt bliver træt af at linkbuilde.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu ikke linket til konkurrenter, men nok om det. Men sådan som jeg forstår det, så har jeg jo rigtig nok linket til mit moneysite, men mangler "bare" at linkbuilde på min blog nu. Jeg linker til andre, for at det ikke bliver en side som kun linker til mit moneysite, jeg havde en forståelse af at det var godt at linke til andre sites som var relevante.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja undskyld hvis jeg lød lidt "grumpy" i mit indlæg men jo færre udgående links der er på din linkbuilding buffer jo bedre resultater får du, du kan selvfølgelig lave seperate pages hvor du linker til dine "venner" bare husk kun at linkbuilde til de sider der kun har dit link.

og grunden til dette er noget der hedder trustrank, faktisk så skal udgående/indgående links ratio'en helst være 1/100 Smile dog er der visse undtagelser.

som eks fora som Amino

Spætten:
af at det var godt at linke til andre sites som var relevante.

det er i princippet også rigtigt men måden du gør det på I din blog er bare forkert.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

så fatter jeg sku ikke helt logikken i hvordan det så skal bygges op.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spætten:

så fatter jeg sku ikke helt logikken i hvordan det så skal bygges op.

ok så hør her! lav en blog og gå i krig med hæftig linkbuilding til den blog. 

og på den blog kan du lave et par undersider med links til andre relevante sider hvor du skriver eks. her er mit tag tilbud til dig! også linker du bare til alle dine "kollegaer" fra disse undersider samtidig med at du kun linkbuilder til de pages der indeholder links til dit money site. giver det mening? eller så skal jeg nok vise dig et eksempel imorgen.

kilde: denne her guts bog

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

andre end SEO++ der har kommentarer ?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hvis du har mod på at fortælle om tømrerarbejde - som I "gør det selv" eller anmeldelser af værktøj mv, hvorfor så ikke drive bloggen direkte på dit eget site?
Hvis du leverer kvalitetsindhold, så kan du meget vel få folk til at linke til dig i stedet for at du selv skal bygge dine links.

- bare en tanke.

Hvis du har interesse i det her, så kan jeg klart anbefale et medlemsskab på E-university. Det er Thomas Rosenstand som driver en betalingsblog + forum om SEO. Det er en af de bedste investeringer jeg har foretaget mig i år.
(Læg i øvrigt mæke til casen - Thomas leverer kvalitetesindhold -> jeg giver ham et link) Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Sjøgren:
Hvis du har interesse i det her, så kan jeg klart anbefale et medlemsskab på E-university. Det er Thomas Rosenstand som driver en betalingsblog + forum om SEO. Det er en af de bedste investeringer jeg har foretaget mig i år.

Tak skal du have,Søren.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Søren, en blog på egen hjemmeside vil have en større effekt, hvis den er informationsrig nok til at folk vil linke til den.

Selvstændig blog kræver meget arbejde, så man skal have lysten til at skrive meget på bloggen, for at få noget ud af den.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)