Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google +1 rådgivning søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad idag og læste et blogindslag om en +1 google knap. Der blev diskuteret om hvad knappen gør for ens side og at der ikke er særlig mange der kender den.

Så mit spørgsmål er om der er nogle af jer Amino'er der kender til google's +1 knap og ved hvad den gør :)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine brugere har mulighed for at give en simpel positiv tilkendegivelse, som Google så kan aflæse. Det skulle efter sigende blive en ranking faktor. Jeg har den i spil, blandt andet her.

I forbindelse med ranking tror jeg at det er at mange G+1 er positivt, men få/ingen ikke nødvendigvis trækker ned. Der er blot et gæt :-).

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Enig med Casper.

Og jeg tror ikke det haster med at du får +1 knappen implementeret med mindre din hjemmesides publikum er eksperter i sociale medier og søgemaskiner. Der er nemlig ikke nogen andre som snakker om +1 endnu - og nok heller ikke mange der af samme grund trykker på den.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kørt med den i en periode, og det er i hvert fald ikke noget som 'pøblen' har taget til sig :-).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)