Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip til billig markedsføring af din Facebook side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.facebook.com/pages/Dit-klik-mulige-sponsorer-til-Stafet-For-LivetKr%C3%A6ftens-Bek%C3%A6mpelse/113305248760792 

På overstående side kan du støtte kampen mod kræft med eksempelvis 500 kr, og få noget eksponering. Du kan yderligere stille et mål op, og give 1 kr. pr like op til et loft - det bliver så annonceret på deres side. Motivet for at like din sige er godt nok ikke længere interesse, men at den enkelte støtter et godt formål.

Derfor tror jeg nu stadigvæk godt at man kan give et økonomisk positivt resultat på sigt. Jeg har i hvert fald prøvet med en af mine sider

Uanset hvad, så er det værste der kan ske man støtter et godt formål :-).

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert et godt tip. Jeg tror sagtens man kan tjene de 1.000,- ind i længden. 

Det kræver desværre en webshop, eller landsdækkende forretning. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man kombinere det med et godt tilbud & en stor tak, så skal det nok lykkedes.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Disse 'likes' er jo lige så meget værd, som dem der tilmelder sig pga en eller anden konkurrence. Du får lidt markedsføring og støtter et godt formål på samme tid. Det er jo total win-win :O)

Jeg havde tænkt mig, at køre en konkurrence på min kommende facebook side, men jeg vil nok starte ud med at støtte op omkring kampagnen og så senere lave konkurrencen.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Helt sikkert et godt tip. Jeg tror sagtens man kan tjene de 1.000,- ind i længden. 

Det kræver desværre en webshop, eller landsdækkende forretning. 

Hvorfor kræver det en webshop eller landsdækkende forretning?

Jeg havde tænkt mig, at støtte det med mine blog/affiliate side - så det kræver vel bare at man har et produkt/service der sælges online?

Men hvis man vil tænke lidt mere i markedsføring, så kunne der jo være en ide i, at bruge 500 kr nu og være med, så ens logo kom på siden. Når så det går godt (som med den sidste de satte i gang) så kunne man jo tilbyde 500 kr mere og så kom man ud til fx 60-100.000 mennesker og så vil man da få en del mere ud af at være sponsore.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at køre et par af mine andre sider igennem deres kanal også.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler vel ikke om hvad I kan få ud af det, men om at støtte en god sag. Eller hva?

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Hvorfor kræver det en webshop eller landsdækkende forretning?

Hvis jeg med min lille forretning, der kun dækker et område med radius på 30 km. tilmelder mig, så får jeg for mange likes fra folk der ikke er dækket af mit område. Dem kan jeg ikke efterfølgende konventere fra min FB side til at købe hos mig.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens dam:

Det er i sig selv en smuk tanke, men hvis jeg ikke tjener penge på mine aktiviteter, så kan jeg heller ikke støtte "en god sag". Desværre. Derfor er det helt naturligt at diskutere denne vinkel på et iværksætter forum. Måske er der nogle herinde som ligefrem blive inspireret til at gøre det samme. Hvilket er lig med flere penge til kræftens bekæmpelse...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Kristian Konradsen:

Hvorfor kræver det en webshop eller landsdækkende forretning?

Hvis jeg med min lille forretning, der kun dækker et område med radius på 30 km. tilmelder mig, så får jeg for mange likes fra folk der ikke er dækket af mit område. Dem kan jeg ikke efterfølgende konventere fra min FB side til at købe hos mig.

Ja så er jeg helt enig - du vil ikke få noget ud af det. Også derfor jeg skrev det sidste i mit indlæg :O)

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)