Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet teknikker til bagvaskelse

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler Ottesen:
1) Der er det tekniske om hvordan man baerer sig ad.

Ejler, når man søger på dit navn, kommer version2 frem som nr. 1 og din egen side som nr. 2.

Da version2 såvidt jeg ved, efterhånden er en ret kendt blog/ nyhedsportal, vil artikler der ofte, ranke pænt på Google. Dette bl.a. pga. indgående links til version2 mv. men det kan også være, at sitet generelt er søgemaskinevenligt skruet sammen.
Hvis der ikke er andre sites, der er specielt godt optimeret til søgeordet "dit navn", så behøver version2 faktisk ikke gøre noget bevidst, for at ligge godt i søgemaskinerne.
Jeg tror at alle der arbejder med websites og søgemaskiner, har prøvet at få ok søgeord til at ranke, uden at have arbejdet målrettet med det.

Så måden hvorpå du får rykket version2 og andre ned i google resultatet, er at hyre nogen til at søgemaskine optimere dit eget site, så det ranker godt på dit navn. Er arbejdet gjort grundigt, skal man godt nok være dygtig/ ihærdig, for at komme højere op end dig.
Første skridt kunne være, at købe dit navn som domæne, og ligge noget indhold på, der omhandler din person. Det er sikkert ikke nok, men kunne være en fin start.

Samtidig kan der også optimeres på mere positive artikler vedrørende din person, således at flere af topplaceringerne handler om det, du synes de skal handle om.

Det er delvis det der hedder reputation management som en anden nævner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

google også navnet åh mig gud ved ikke om det er en konkurrenter eller noget med nogle produkter med tænk positive og lave en masse gode ting

gode ting giver god omtale og nu har du noget godt at bloggen om

den der siger kun dårlig taber dog også på egen forretning for hvem gider handle et sted med så negative tanker, jeg tror ej hvad denne person tænker hvad det sætter i gang .

kender selv lidt udmærket en stripper lige kaster lidt vaske middel i det man tager over hovedet til sidste det gør en en delvis blind når man optræder  eller de driller en før går ind eller stjæler ens ting så har de andre stripper noget at grine af denne stripper og de kan tage lidt spas billeder mv.

Folk må lære at være mere positive og gode mod hinanden , så ville verden være et bedre sted at prøve at lave chikane i mod hinanden hjælper ingen i denne verden



 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kokkedal
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Som det har været fremført andre steder, er første regel for at komme op af et hul: lad være med at grave dybere!
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

fsconsult.dk:
Som det har været fremført andre steder, er første regel for at komme op af et hul: lad være med at grave dybere

Ja og lad være med at gå i negativ forsvarsposition. Dem som graver hullet, ønsker jo netop, at den eller de som det går udover, selv kommer og graver dybere, til egen skade.

Derfor ser man vel også "ofre" der istedet roser "lovovertrædende".

Men andre indlæg fra ofrert, er vel en af metoderne ? Et nyt indlæg fra Ejler, som f.eks. "Ejler laver ikke spam!"

Kan det bruges ? altså næsten samme indhold bare "vendt", dog med ordret "ikke" i titlen 

Og så link herinde fra ? Også i signatur feltet i bunden af indlæggene.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Ejler Ottesen:
Men hvordan bærer han sig teknisk ad med på tredje år at få det først i googlesøgninger?
Det kommer ikke af sig selv. 

Nu ved jeg intet om SEO, men er det netop ikke en tråd som denne, der er med til at styrke Peter Makholm's side -  tænker med nogle gode solide links fra Amino.....

/Henrik

Jo, netop at han linker herinde fra til den pågældende side, gør det jo ikke ligefrem bedre, det kan vist godt betale sig at læse lidt om SEO når man står i sådan situation....;)

Og jeg ville da starte her... SEO-Lex en bog om SEO hvor alle kan følge med...:)

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)