Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din chance for at komme ind på affiliate markedet - Jeg sælger et veletabeleret site med indtjening

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Hehe ikke for at fornærme dig, men det er altid godt at opdatere sit website hver dag, især når dit site er så velbesøgt som det er. Programmet scanner din side igemmen på 3 sek.

Det er kun for at hjælpe dig :)

Hilsen

Emil

jeg tror stadigvæk ikke du har forstået formålet med siden. Den opdateres automatisk hver dag, men dataen skal igennem to forskellige steder (Forhandleren selv og Tradedoubler). Derfor går der op til 48 timer før jeg får den nyeste dataen. Dette kan man ikke lave om på.

Det ville være total ondsvagt at scanne sin side med et helt andet værktøj, når det hele sker automatisk. Det vil give alt for meget unødvendigt manuelt arbejde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Hehe ikke for at fornærme dig, men det er altid godt at opdatere sit website hver dag, især når dit site er så velbesøgt som det er. Programmet scanner din side igemmen på 3 sek.

Det er kun for at hjælpe dig :)

Hilsen

Emil

Emil, pas på dit Iværksættergen ikke udvikler sig til et dampgen Smile

Dennis har forklaret hvorfor, så der er ingen grund til at spamme hans tråd med ligegyldigheder.

Siden er bygget op således, at der hentes information direkte ind på siden fra f.eks. Pixrelmania og lignende. Dennis er således IKKE istand til at gøre noget ved et "broken link" udover at fjerne det, men er jo dumt hvis det blot skal opdateres via netværket og så er kørende.

Det er korrekt at det er irriterende for brugere at opleve, og alternativet er at Dennis tager linket offline og holder øje med hvornår det er online igen og så viser det på siden efterfølgende.

Det kræver dog en del administration og hvis hans erfaring er som han siger (at det oftest kommer igen efter opdatering) så er han vel i sin fulde ret til at lade sin forretning køre på den måde.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

WooX - Dennis:
Jeg overtog siden midt i februar og siden da har hjemmesiden omsat for 76.013 DKK, hvilket har givet en indtjening på lige over 7.000 DKK.

 

Hej Dennis,

Spændende tilbud! Jeg synes umiddelbart, at det lyder som en meget høj kommission (over 10%), du får fra affiliatenetværket. De kampagner jeg kender til, har en meget lavere sats - fra 2,5 til 8%.

Kan det være fordi du kører noget Adsense på siden?

/Brian

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

BPE:

WooX - Dennis:
Jeg overtog siden midt i februar og siden da har hjemmesiden omsat for 76.013 DKK, hvilket har givet en indtjening på lige over 7.000 DKK.

 

Hej Dennis,

Spændende tilbud! Jeg synes umiddelbart, at det lyder som en meget høj kommission (over 10%), du får fra affiliatenetværket. De kampagner jeg kender til, har en meget lavere sats - fra 2,5 til 8%.

Kan det være fordi du kører noget Adsense på siden?

/Brian

Der findes jo også kampanger på andre netværk Wink Rigtigkaffe.dk er på Partner-ads. De giver nu 7,2%, men har tidligere givet lidt mere.

Hvis du lige regner efter så kan du hurtigt se at det er under 10%. Så kører der meget lidt adsense på den.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

WooX - Dennis:

Der findes jo også kampanger på andre netværk Wink Rigtigkaffe.dk er på Partner-ads. De giver nu 7,2%, men har tidligere givet lidt mere.

Hvis du lige regner efter så kan du hurtigt se at det er under 10%. Så kører der meget lidt adsense på den.

 

OK, jeg giver mig, det er lige under 10% Så forudsat at alle dine salg kommer fra Rigtigkaffe.dk, som mig bekendt er dem der kører med de højeste satser, så synes jeg stadigvæk at din indtjening virker høj, ifh. til din omsætning (jeg har selv kørt Adwords direkte mod Rigtigkaffe.dk da dette var tilladt).

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

BPE:

WooX - Dennis:

Der findes jo også kampanger på andre netværk Wink Rigtigkaffe.dk er på Partner-ads. De giver nu 7,2%, men har tidligere givet lidt mere.

Hvis du lige regner efter så kan du hurtigt se at det er under 10%. Så kører der meget lidt adsense på den.

 

OK, jeg giver mig, det er lige under 10% Så forudsat at alle dine salg kommer fra Rigtigkaffe.dk, som mig bekendt er dem der kører med de højeste satser, så synes jeg stadigvæk at din indtjening virker høj, ifh. til din omsætning (jeg har selv kørt Adwords direkte mod Rigtigkaffe.dk da dette var tilladt).

Man lære jo også at takle de forskellige annoncører, så man kan få lidt bedre procenter rundt omkring.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej Jan

Man bliver nødtil at se på det udefra. Jeg ønsker ikke at komme til en hjemmeside hvor 4 ud af 8 link ikke virker, så vil jeg hellere have at der står (Vi undskylder ubelejligheden, men produktet er under opdatering), nu ved jeg godt at det er et Affsite, som måske ikke er fandens professionel.

OG ja det kræver en hel del administration, men er det ikke derfor man har en hjemmeside? Så går man vel også 110% ind i det, altså efter min mening.

Håber du kan følge mig bare en lille smule..

God weekend

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Hej Jan

Man bliver nødtil at se på det udefra. Jeg ønsker ikke at komme til en hjemmeside hvor 4 ud af 8 link ikke virker, så vil jeg hellere have at der står (Vi undskylder ubelejligheden, men produktet er under opdatering), nu ved jeg godt at det er et Affsite, som måske ikke er fandens professionel.

OG ja det kræver en hel del administration, men er det ikke derfor man har en hjemmeside? Så går man vel også 110% ind i det, altså efter min mening.

Håber du kan følge mig bare en lille smule..

God weekend

Emil

Haha jøsses. Jeg tror stadig ikke iværksætter-emil har forstået hvad der foregår her.

Emil: Siden opdateres automatisk ud fra et feed. Dvs. al data i feedet bliver videreført til siden. Er der fejl i feedet, vil der være fejl på siden. Det du foreslår giver ingen mening, da det stadig ikke ændrer på at siden opdateres ud fra feedet.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

edit: slettet unødvendigt

Jeg synes det er rigtig smart som Dennis har brugt product feeds her og det gør jo siden til en af få som reelt er fuldautomatisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det tid til at komme med en lille update. Buddet er på 19.500, så der er stadigvæk nogle dage til at gøre en god handel.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)