Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med salg af download i osCommerce

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at lægge sidste hånd på min osCommerce shop, hvor jeg bl.a. har salg af musikfiler til download, og jeg har i den forbindelse et lille problem jeg ikke rigtig kan finde ud af at løse...

Når jeg har gennemført køb kan jeg ikke downloade filen nogle steder...

Her er et screendump af punktet på min odre, hvor der burde være et link til download, men der er ikke noget link?

I admin panelet har jeg følgende indstillinger:

Uanset om jeg har "Download by redirect" sat som "true" eller "false" kan jeg få adgang til at downloade den købte fil...

Under "Products attributes" har jeg både prøvet at angive hele stien til filen i "Filename" og blot filnavnet, begge dele uden resultat...

Har jeg overset et eller andet?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du skal ind i din order status.

Der kan du se hvilken status du har sat for at ordren kan downloades. Det vil sige at når ordren bliver modtaget giver du måske en status modtaget. Så skal ordre status også være aktiveret som aktiv for downloads.

Det er længe siden jeg har arbejdet med oscommerce men er sikker på det må være der dit problem er.

MVH Christian

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

På ordren kan jeg sætte status til enten "Pending", "Processing" el. "Delivered" - men ingen af delene giver mig adgang til at downloade filen nogen steder...

Jeg kan ikke umiddelbart finde et sted jeg skulle kunne aktivere ordren for downloads...?

Ville jo gerne at kunden får adgang til filen straks efter at ordren er gennemført...

Kan du regne ud hvad jeg gør galt / mangler at gøre?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)