Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kan anbefale et godt seo kursus

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Olsen:
Er der nogen der kan anbefale et godt kursus i seo

Hej Charlotte

Du kan se mit seneste SEO-fordrag helt gratis, og er du sulten efter mere, så er du også velkommen til at booke mig til at undervise dig personligt :)

Jeg kan også varmt anbefale at du deltager i Shopcamp, det er super dygtige folk der underviser.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også tilmeldt mig shopCamp i Vingsted, og jeg glæder mig helt vildt!

Dbh

Michael Haahr

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ses vi på shopcamp. Jeg glæder mig også både til undervisningen, og til at hente inspiration fra de andre deltagere.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med det fleste seo-kurser eller work-shops er at de "rammer bredt" - og skal forsøge at ramme alle deltagere..

Det er jo svært i og med, at alle måske er forskellige steder med deres seo-viden, - jeg er på et niveau - Peter på et andet og du Charlotte på et helt 3. - og vores sites har måske alle forskellige udfordringer.. -Og lige præcist den udfordring som jeg måske slet ikke er klar over jeg har, men som er aller størst for mit vedkommende, bliver måske slet ikke berørt på det kursus jeg måske tager på..

Så har man pengene til det, kan jeg kun anbefale måske at "købe" Grosen Friis en dag, med udgangspunkt i egen side, eller en anden der tilbyder noget tilsvarene.. For det andet er måske lidt med risiko for at der bliver skudt over mål - og man går hjem og arbejder videre med noget der måske kun "gør ondt værre", hvis ens site rent teknisk f.eks. ikke er sat rigtigt op..

( en sidebemærkning til dig Charlotte - bla kan jeg se at din side svarer både med og uden www - hvilket giver dig DC problemer, - du skal få lavet  en redirect fra den ene til den anden adresse. Så dit indhold kun ligger på et domæne, og brugeren bliver smidt ind på den side du markedsfører uanset om de måtte indtaste den ene eller den anden adresse i browseren. - Det er noget af det første du skal få gjort inden du begynder at lave mere SEO)

vh/ Ulrik

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
Så har man pengene til det, kan jeg kun anbefale måske at "købe" Grosen Friis en dag, med udgangspunkt i egen side, eller en anden der tilbyder noget tilsvarene..

Hej Ulrik

Tak for henvisningen, den er jeg glad for :)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Grosen Friis:

Tak for henvisningen, den er jeg glad for :)

 

Jeg ved jo, at du er en af dem der ved hvad du taler om..;-)

/Ulrik

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Netop udfordringen med at deltagerne er på vidt forskellige stadier, er noget vi er ret opmærksomme på til Shopcamp. Når vi har den komplette deltagerliste, så kan vi danne os et nogenlunde overblik over niveauet, og tilpasse undervisningen derefter.

Derudover er der mulighed for 1 til 1 undervisning, hvilket kan hjælpe dem som ikke er så langt fremme, så vi ikke "taber" nogen.

Og så er der selvfølgelig hele netværksdelen med de andre deltagere, som har fungeret super godt de andre år.

Men ellers er jeg også enig i at det er godt givet ud at hyre en fyr som Grosen Friis til et dagskursus, med fokus udelukkende på din shop og dine problematikker.
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne.

Om enmandskursus er bedre end en shopcamp, er svært at sige. Jeg ville have vidt forskellige forventninger til de to ting

På en shopcamp forventer jeg at få en masse inspiration. Nogle værktøjer med hjem, og viden om områder hvor jeg kan se at jeg ikke ved tilstrækkeligt og måske skal hjem og søge professionel hjælp. Der er nogen der stiller de spørgsmål som jeg ikke selv vidste at jeg havde brug for at stille, og nogen der udfordrer underviserne på en måde jeg ikke selv gør.

Et enmandskursus kan give mig hjælp til nogle helt konkrete ting der vedrører mig og min webshop. Og når jeg spørger efter et SEO kursus så forstår jeg godt at jeg får dette råd. Og vil måske også bruge det på et tidspunkt.

Jeg har tilmeldt mig shopcamp fordi jeg gerne vil have inspirationen fra de andre deltagere.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)