Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Kursus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Kan i anbefale et godt SEO kursus til begynder? der skal være et fysisk kursus og ikke online

På forhånd tak

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

De fleste IBC handelsskole køre dem rigtig tit. Nu ved jeg ikke lige hvorfra i landet du kommer fra, men Kolding IBC har dem rigtig tit og der har jeg selv være på kursus inden for SEO.

Mener at de ligger til omkring et par tusind.

Med venlig hilsen
Danny 

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

IBC køre først igen til nov, sendt nok. ja, der er en masse på nette, men hvem skal man lige have tiltro til?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper6000:

IBC køre først igen til nov, sendt nok. ja, der er en masse på nette, men hvem skal man lige have tiltro til?

Hej Jesper6000 jeg kan klart anbefale Demibs SEO Masterclass uden dog at have været på den selv.

Fordi Mikkel Demib ved 100% hvad han snakker om godt nok foregår det mest online, men der er 4 workshop dage i uggerløse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Seo++:

jesper6000:

IBC køre først igen til nov, sendt nok. ja, der er en masse på nette, men hvem skal man lige have tiltro til?

Hej Jesper6000 jeg kan klart anbefale Demibs SEO Masterclass uden dog at have været på den selv.

Fordi Mikkel Demib ved 100% hvad han snakker om godt nok foregår det mest online, men der er 4 workshop dage i uggerløse.

Citat fra FAQ siden for SEO Masterclass:

"SEO Master Class er ikke et begynderkursus"


30 års erfaring med rengøring til erhvervsvirksomheder - Rengøringsfirma Hellerup
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er rigtig svært med "flok-tilmeldte" seo-kurser, eller work-shops eller hvad de nu kalder dem, er jo nok at de er generelle, og skal forsøge at ramme så bredt som muligt.. Derfor kommer der tit til, at blive talt henover hovedet på deltagerene - eller det modsatte, hvor kursisten er på et højere niveau end kurset er tilrettelagt efter.. Og dem jeg har set, er fhv. dyre... Og Demibs er nok på et lidt at "skyde gråspurve med kanoner", når trådstarter skriver han er "begynder"..

.. Hvad jeg ville anbefale dig er måske at læse Rosenstands Seo-Lex, der er skrevet i meget forståeligt sprog, så du ihvertfald får en basal viden til SEO, - og så efterfølgende finder et kursus der er på et niveau der passer til dig.. - Eller finder en af de få som tilbyder målrettede seo-kurser, der typisk varer en dag, der tager udgangspunkt i dig og din virksomhed.. Hvor nogle ihvertfald tilbyder det som en form for "sidemands-oplæring".. De er ret dyre mellem 4-5K for en dag.. til gengæld er de 100% tilrettet dig og dit behov..

/Ulrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)