Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta beskrivelse og titel - vigtigt på alle sider?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Måske du lige skulle tilberede dem først :)

Sushi er fint 

Jeg kører version 1.3.6.0 ! 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

KTJ-Media.dk:
Måske du lige skulle tilberede dem først :)

Sushi er fint 

Jeg kører version 1.3.6.0 ! 

oki, så kunne det måske godt være du lige skulle få den opdateret, den seneste version er 1.4.3.0, så der er helt sikkert kommet noget mere til, men hvad forskellen er, aner jeg ikke.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Richard:

KTJ-Media.dk:
Så sæt dit fokus på det manden spørger om, i stedet for at sige at han skal skrive længere tekster. Det er ikke det råd man skal give til alle hver gang. se fx på denne side: http://stepupfitness.dk/53-xxl-weigtgainer-m-double-you-3000gram.html 

Hvad mener du med dette link? - Skal jeg f.eks. ændre title her, så den får lidt flere ord i ? Vil det hjælpe?

- Igen tusinde tak for feedback Kim, jeg spiser det råt ;)

Nej det var til mikael for at sige til ham at der er altså nok tekst på dine produkter. og at han skal fokusere på det du spørger om frem for at komme med rådet "mere tekst"

Måske du lige skulle tilberede dem først :)

MVH Kim

 

selv på proteiner er der forskel på

der masser af typer forskellige og alle produkter har ikke alle jeg kigger efter hvilken der er og tilfredsstiller det mit behov http://da.wikipedia.org/wiki/Protein

dertil er forskel produkter har aldrig samme vitaminer og mineral i sit produkt der er forskel det er ikke kun gram protien , fedt kalorier , det er meget mere vis man ved lidt om det og det ved flere der arbejder meget med sin krop og det er sådanne fitness nørder der køber hos ham mange af dem sikkert og de har den viden.

hovedparten af hans kunder, det er sikkert fitness nørder der ved en del om dette her , for de ved mere end bare der  kun findes et protien de sætter sig ind i kroppen hvordan den fungere optimale

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
jeg ville i hvert fald ikke bestille et produkt hvor man ikke vidste hvad der var af protiner mv i den vare man bestiller . og hvorfor gøre en masse ud ad SEO når der mangler info så folk ikke gider bestille en vare tid er jo penge

Trådstarter spurgte ikke om hvad du ville gøre Mikael.

Et meget svært emne gøres lettere forståelig hvis man holder sig til emnet, og ikke egne kæpheste m.m. Jeg har forståelse for din hjælpsomhed Mikael. Men det er ikke en hjælp når du forplummer emnet.

Ib Abildgaard

Råd

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)