Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.php?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Alle siderne på min hjemmeside hedder .php. Altså fx www.hornskovvindberg.dk/inkasso.php - Hvis man skriver www.hornskovvindberg.dk/index får man en 404 not found fejl (hvilket jo er logisk idet den side ikke findes uden .php). Men er det noget jeg kan gøre noget ved?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

HornskovVindberg Inkasso:

Men er det noget jeg kan gøre noget ved?

Hvad er det helt præcist du ønsker at gøre noget ved? Det du lige har beskrevet er ikke en fejl, det er ganske korrekt opførsel for et website.
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare jeg var nervøs for at en eller anden interesseret person skrev siden uden .php, og derfor fik en fejl i stedet for siden.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

HornskovVindberg Inkasso:

Jeg tror bare jeg var nervøs for at en eller anden interesseret person skrev siden uden .php, og derfor fik en fejl i stedet for siden.

Så sker der jo fuldstændig det samme som hvis de taster dit telefonnummer forkert :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis der bare skal stå /inkasso så skal du ind og lave det i htaccess, kan ikke huske hvordan men se denne video:

&feature=related">

&feature=related - den giver et godt indblik i det.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel har helt ret... Man kan også lave en mappe med fx "inkasso", og så kalde inkasso-filen for index.php og ligge den ned i mappen.. Det er lille hurtigt cowboy-tricks, hvis man alligevel kun har 5 sider...

Men tror bare ikke det har den store betydning.. PHP er jo "programmeringssproget" - og det er ret almindeligt at det står der, fx er der andre sprog som slutter på asp, aspx, jsp osv, derfor plejer folk at gå til hovedsiden, og klikke sig videre - eller ved at bruge Google..

Fx navnet på denne amino-tråd: http://www.amino.dk/forums/t/128795.aspx

Det er alt alt for langt til at nogle orker at taste det alt det ind, derfor bruger de Google, eller bare går ind på amino.dk :-)

Håber det giver mening!

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

HornskovVindberg Inkasso:

Jeg tror bare jeg var nervøs for at en eller anden interesseret person skrev siden uden .php, og derfor fik en fejl i stedet for siden.

Skriver? Hvornaar i alverden skriver dine brugerer navnene paa dine enkelte sider?

Det sker vel aldrig, med mindre du har taenkt dig at trykke addressen fysisk i forbindelse med en reklame eller lignende.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)