Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til brugen af Smart Regnskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige brug for et godt råd ..

  • Hvordan omposterer man i Smart Regnskab?

Hvis man fx er kommet til at bogføre en udgift på en bog ind på repræsentationsudgiftskontoen og godt vil have omposteret til kontoen for bogkøb, hvordan foretages sådan en ompostering. Smart Regnskab kræver altid en modkonto (som er en likvid konto) og det kan derfor ikke lade sig gøre at foretage en almindelig ompostering.

Håber der er en derude der kan hjælpe mig :)

Annika :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Annika

Jeg ville lave 2 posteringer, for at rode dit eksempel ud med en likvid modpost. Krediter beløbet på repræsentationskontoen i den ene postering - og debiter kontoen for bogkøb i anden postering - begge med kassen som modpost.

Det giver jo plus og minus samme beløb i kassen, så det laver ingen ravage Big Smile

/Hanne

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige er hurtigt spørgsmål til det der Smart Regnskab:

Hvordan håndterer den lønbogføring, hvis den kræver mod postering af likvid konto på alle posteringer?

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Bach:

Jeg har lige er hurtigt spørgsmål til det der Smart Regnskab:

Hvordan håndterer den lønbogføring, hvis den kræver mod postering af likvid konto på alle posteringer?

Hej Flemming.

Nu det ikke sikkert jeg kan svare på dit spørgsmål..

Vores/min mands firma er et enkeltmandsfirma . Så den eneste "lønudgift" der er der, er det der bliver overført til ham selv. og det bogføre jeg jo bare som "hævetprivat" og med banken som modkonto, da de jo bliver overført via en bankoverførsel..

 

Annika :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)