Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Med Moms

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok fedt nok, men hvad så med skat? der skal da betales noget til staten, hvad enden det er moms eller skat, hvad skal jeg så enlig tænke på mht staten og virksomhed alså enkeldmandsfirma :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

michaelhobro:

Ok fedt nok, men hvad så med skat? der skal da betales noget til staten, hvad enden det er moms eller skat, hvad skal jeg så enlig tænke på mht staten og virksomhed alså enkeldmandsfirma :)

Hej Michael

Skat og moms er 2 forskellige ting.

Du skal selvfølgelig betale skat af det du tjener, uanset om du er momsregistreret eller ikke.

Susan :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

joo joo men skat er jo kun 1 gang om året?

Og hvor meget i skat osv?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er korrekt, at den endelige skatteafregning og selvangivelse kun er 1 gang om året. Men fx sådan en som mig, jeg betaler á conto B-skat 10 gange om året.

Hvor meget du skal betale i skat er ikke til for os at vide. Vi kender jo ikke til dine skatteforhold, træk-%, fradrag osv. Prøv at gå ind på www.skat.dk og log ind. Dér kan du prøve at rette i din forskudsopgørelse med nogle realistiske beløb og så se, hvad det resulterer i ... husk ikke at gemme, hvis du bare vil tjekke det.

Susan :o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Bare til info, så har jeg lige flyttet dit indlæg til "Bogføring, regnskab, moms, skat mv.", hvor dit spørgsmål retteligt hører til :o)

Susan :o)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Hej Kristian

Lidt off topic, men hvad mener du med din signatur?

Tonny

Ups.. Kan se, at jeg er kommet til at slette mine svar inde på min profil, så må hellere få slettet signaturen.

Men jeg havde skrevet svar på de 5 spørgsmål, som bare kom igen, igen og igen her på Amino inde på min profil. Tænkte folk ville læse dem i stedet for bare, at skrive et nyt indlæg. Har haft en del besøgende på min profil, så må nok hellere lige få dem skrevet igen - men havde faktisk ikke lige lagt mærke til, at jeg var kommet til at erstatte det igen med en gammel beskrivelse.Embarrassed

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Men jeg havde skrevet svar på de 5 spørgsmål, som bare kom igen, igen og igen her på Amino inde på min profil.

Det lyder interessant. Hvilke 5 spørgsmål er det? De vise sten. Fortæl fortæl :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)