Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betyder mest for jer mht. fragt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det hurtig levering?  Eller billig pris? Eller en speciel service fx track trace, el. chauffør selv kan færdes på jeres lager.

Jeg er nysgerrig, for jeg har et mindre transportfirma, og ønsker at skille mig mere ud. Derfor spørger jeg jer, hvad det er i savner ved jeres transportør.

Håber i kan give lidt feedback

 

Mvh

Morten

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo hurtigere levering jo bedre! - Og selvfølgelig billige priser. Men vil klart hellere betale mere, hvis jeg kan få det ønskede leveret hurtigere. :)

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Min prioritet er

Sikker levering (ALLE forsendelser skal helt frem til kundens bopæl - også private)
Hurtig levering (leveres hos kunden dagen efter afsendelse)
T&T
Pris

- til det må man vist sige, at PD er den eneste, der lever op til det.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Selvfølgelig tænker man med det samme hurtig levering. Personligt kan jeg sagtens vente en dag eller to ekstra(for det meste, det kommer selvfølgelig an på hvad jeg har bestilt) hvis jeg bliver underrettet om det. Track and trace er altid en god ting syntes jeg, men hvis jeg kan holdes underrettet over SMS eller mail så jeg ved hvor min pakke befinder sig så er jeg fuldt ud tilfreds! Så kan man jo altid regne ud hvornår pakken ca. er der hvis man får en SMS eller en mail om at pakken er ankommet til jylland eller at den er afsendt. :-)

Fortsat god dag!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)