Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bar/diskotek søges i århus, evt egnede lokaler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
heysan aminoer.

 

Nu er det på tide at jeg kommer vidre efter at have kørt c.w. express i næsten 2 år, jeg har i de sidste mange år drøm om at åbne mit eget diskotek, eller en meget stor bar, stedet skal ligge i århus, og bliver det eneste ekslusive disskotek i århus, hvor alt er gennemført:-)

 

Jeg har forretningsplan klar, go fra banken, en forholdsvis stor egen kapital i vores holding selskab, og en masse kontakter til forskellige folk i banchen.

 

vi skal åbne et diskotek, som er i klasse med de store steder i new york og L.a , hvor de kendte kommer, de dyre drenge, og de ekslusive piger. Vip treatment osv.

 

Vores største problem er placeringen, hvor finder vi egnede lokaler til dette, min. 250 kvm i 2 rum, plus lager, kontor osv.  Der er mange perfekte locations i århus, men der ligger der jo allerede diskoteker.  Jeg søger hermed nogle kontakter inden for udlejning af lokaler, branche folk med insider viden osv.

 

Dursør gives til det prefekte sted

 

God vind til jer alle sammen her fra

 

Christian wilhelmsen - 3xw - cwexpress

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Velegnet sted: Jomfru Ane Gade i Aalborg. Byens flotteste Diskotek sælges. Kontakt diskotek@cafeer.dk ved interesse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogle nogle der under clemens bro der er til leje? Ellers er der også en række lokaler lige bag bruuns galleri - det er omend ikke lige midt i nattelivet....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)