Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker det virkelig? srsly?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt se hvad du mener, men ødelægger det ikke bare hel pointen? Altså hvis jeg lægger dem på min egen side så får jeg naturligvis mere indhold, så Google kan se at siden vokser. Men det giver mig jo ikke nogen indgående links?

Den blog jeg linkede til i min første post er jo netop sådan en uden indhold og ved også uden inlinks vil jeg mene. Som jeg forstår det du siger, så er de links ikke noget værd, men så er den blog jeg linkede også værdiløs? Som jeg forstod det skal jeg jo skaffe inlinks?

Men 20 artikler kan jeg enten lave 20 blogs 20 forskellige steder eller købe et domæne og lave mig en blog selv.

Jeg er nu ret i tvivl om hvad jeg skal gøre for at få links så.

Et bonus spørgsmål - gør det noget om links kommer fra forskellige sider eller? Altså er det bedre at 20 websites liker en gang, eller et website med 20 undersider der alle linker til mig?
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

HornskovVindberg Inkasso:
Jeg kan godt se hvad du mener, men ødelægger det ikke bare hel pointen? Altså hvis jeg lægger dem på min egen side så får jeg naturligvis mere indhold, så Google kan se at siden vokser. Men det giver mig jo ikke nogen indgående links?

Hvis indholdet af disse tekster overhovedet ikke er relevant i forhold til din hjemmeside, skal du naturligvis ikke lægge dem på din hjemmeside (hvis de f.eks. omhandler havelåger, gøglere eller myxødemer). Men hvis de har relevans og samtidig kan bidrage til at gøre din hjemmeside blot en smule bedre (for brugerne), så skal de lægges på din hjemmeside.

HornskovVindberg Inkasso:


Den blog jeg linkede til i min første post er jo netop sådan en uden indhold og ved også uden inlinks vil jeg mene. Som jeg forstår det du siger, så er de links ikke noget værd, men så er den blog jeg linkede også værdiløs? 

Bloggen eller linksne fra denne er ikke værdiløse - endnu. Pointen er, at der er en overhængende risiko for, at splogs mister deres værdi helt i fremtiden.

HornskovVindberg Inkasso:

Som jeg forstod det skal jeg jo skaffe inlinks?

Ja, det skal du. Men prøv at undgå de nemme, spammy links og sats i stedet på kvalitet.

HornskovVindberg Inkasso:

Men 20 artikler kan jeg enten lave 20 blogs 20 forskellige steder eller købe et domæne og lave mig en blog selv.

Jeg er nu ret i tvivl om hvad jeg skal gøre for at få links så.

Prøv evt. at læse denne artikel 

HornskovVindberg Inkasso:

Et bonus spørgsmål - gør det noget om links kommer fra forskellige sider eller? Altså er det bedre at 20 websites liker en gang, eller et website med 20 undersider der alle linker til mig?

Som udgangspunkt er det bedre at have links fra mange forskellige hjemmesider, end blot fra 1. Men omvendt er 1 link fra startvæksts side om inkasso (sandsynligvis) meget mere værd en 500 links fra splogs.

/JG

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I den ideelle verden så linkede andre til dig fordi du bare havde en fed side. Den slags links, de som bliver givet editorielt, er de mest værdifulde.

Desværre er der mange områder som ikke er så sexede, som fx inkasso (no offence!), hvor det er de færreste der linker af eget initiativ.

Så bliver du nødt til at være lidt kreativ. Tænk over hvad du kan tilbyde af viden som andre websites kunne være interesseret i. Nu lever du jo af inkasso, men der er også den anden side af sagen, hvordan man undgår inkasso eller slipper billigt fra det. Sådan en artikel, måske af 'top 10 tips' typen ville der sikkert være et publikum for flere steder på nettet.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Nu lever du jo af inkasso, men der er også den anden side af sagen, hvordan man undgår inkasso eller slipper billigt fra det. Sådan en artikel, måske af 'top 10 tips' typen ville der sikkert være et publikum for flere steder på nettet.

Det der var en rigtig god idé. Tak for den :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)