Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til brugervenenlighed, på min webshop- Magento

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Amino Fellows :) 

Jeg har webshoppen (www.thebikeshop.dk )hvor jeg sælger cykler, reservedele og tilbehør. efterhånden som der kommet mange produkter ind er det måske blevet lid for uoverskueligt, der er pt 550 produkter, og der er mange flere på vej gennem sommerferien. 

Jeg søger et template/theme som er mere brugervenligt, og nemmere i navigation, og forslag , tips til at gøre det beder . 

Besøgstallet er forholdsvis højt, men ordremængden er skuffende. 

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Jakub Slusarek 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja med hensyn på et theam så kan jeg ikke hjælpe det er jo hvad du syntes er godt. men nu fik jeg lige kigget lidt på din side og det første jeg syntes er irriterende er at jeg skal scrole så langt ned for at se de kategorier der ligger midt i med STORE (alt for store) billeder.

jeg ville nok bruge den plads på nogen "tilbud" og den slags.

og så den facebook ting er det ikke nok med en lille knap der henviser til facebook? når folk kommer til en side skal du hjælpe dem med at finde det de søger. (og det de ikke ved de søger) så igen tilbud dagens tilbud eller noget andet med relevans for din side

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub.

Kan desværre ikke hjælpe dig med et tema, men synes det er synd, du bruger det meste above fold af din forside på at promovere din Facebook-side. Det er selvfølgelig rart at ha' mange Facebook-fans, men er det ikke rarere at få nogle flere ordrer i bogen Wink

Nå - bare lige et sidespring. Held og lykke med at finde et bedre tema (du kan evt. overveje at få en prof. til at lave det i pdf, så kan du sikkert finde nogle indere, der kan strikke det om til et Magento-tema).

Bedste hilsner

Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Tak for jeres svar. 

Jeg vil gå i gang med at gøre noget ved forsiden, den havde jeg aldrig rigtig tænkt så meget på men kan godt se at det er "hovedøren" til min butik.

Jeg håber der er andre der også har nogle forslag.

vh. Jakub  

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub.

Jeg syntes også dit billede i hver kategori er alt for stort, og så derunder kommer produkterne.

Kunderne ved godt det er MTB 26" de har trykket på.

Hvad er det for en elefant som er på de varer, du mangler billeder på?? Pjat. Efter lang tid, kunne jeg godt se det var dit logo. Men det ligner rigtig meget en elefant, som stikker hovedet ud af et vindue Skype-BigSmile

Dem har du ALT for mange af! Få billeder på produkterne.

Der er ALT for mange tomme kategorier også. Det er rigtig træls for kunden, at man hele tiden skal klikke tilbage (hvor er brødkrummer henne?)

Har du mange besøgende..? Hvad er mange for dig?

Du har samme titler på alle dine sider Surprise Det skal ændres hurtigst muligt, hvis du vil have flere besøgende på din shop!

Jeg syntes "Bike" i dit navn, som står med grøn ovenpå blå, falder alt for meget ind i hinanden. Det kan næsten ikke læses.

Jeg tror dit problem, lige så meget handler om troværdighed. Kunderne tør ikke handle på sådan en side, som ikke har en ordentlig shop, med så mange tomme kategorier og stavefejl og mærkelige slogans for, hvorfor kunderne skal handle netop hos dig. (her henviser jeg til "vores mål" som lyder meget mærkeligt i mine ører)

Rigtig mange kunder tjekker lige betingelserne inden de køber. Her skal du have ændret en masse! Det er ALT ALT for Uoverskueligt at se på og læse.
Sæt det op i punktform med overskrift i h1 og h2 så det er til at læse. Man går død i sådan en tekst med det samme, og tør slet ikke handle hos den shop.

Det var bare lige mine kloge ord for denne gang. Der kan helt sikkert gøres meget mere, men andre må også komme med deres.

Dbh

Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)