Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er ansvarlig for at opdatere Aminos lokalebørs?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har på det seneste kigget en del på Aminos virksomhedsbørs og måtte idag erfare, at flere af de annoncer der ligger herinde er forældet og dermed ikke længere relevante. Eksempelvis lokaler som for længe et solgt eller lejet ud...Vil være en god service hvis sådanne annoncer bliver slettet, der ligger en del annoncer derinde, som er over et halvt år gamle og det er jo spild af tid at sidde og læse gamle annoncer..

På forhånd tak!

Mvh Lone

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Har ikke tjekket, men sad med samme føling da jeg tjekkede den for nylig, at det lignede meget det jeg så i starten af året :O

Bare en idé fra sidelinjen, så det vi overvejer at gøre ved annoncerne på SwopOn.com - er at vi fx, når de er x dage gamle, deaktivere dem, og beder sælgeren om at "genstarte" annoncen, således at man sikre høj kvalitet til brugerne.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig. Jeg skulle også bruge Lokalebørsen forleden men erfarede hurtigt at der findes annoncer der er flere år gamle. Opgav det. Desværre. 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for jere sinput. Vi står netop foran en sommer-rengøring på Lokalebørsen, da den trænger til en opstrammer. Bl.a. dette emne er noget vi skal gøre noget ved, da målet jo netop er aktive annoncer med værdi for brugerne. Lige nu må vi erkende at folk ikke selv inaktiverer deres annoncer, og så mig lægge en strategi for at håndter det.

Bh.

Jacob

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt at der kommer en opdatering, da jeg idag tog forgæves hen og ville kigge på et lokale udefra...man kan jo gøre det ligesom på eksempelvis Den Blå Avis, hvor de ligger 4 uger, og så skal man som annoncør selv aktivt genindrykke den. Spørgsmålet er om 4 uger er for kort eller for lang tid?

Mvh Lone

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)