Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min affiliate-mødom er lige blevet taget (søger råd og vejledning)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har længe læst om affiliate marketing, og har fået mere og mere smag for det!

I forgårs besluttede jeg mig for at prøve det af ved at lave en hjemmeside, der omhandler sammenligninger af mobilabonnementer. 

Siden ser således ud: http://www.mobilabonnement-sammenligning.dk 

I må meget gerne komme med kommentarer til, hvordan jeg kan gøre siden endnu bedre, da det er min første affiliatehjemmeside. 

Håber I vil dele lidt ud af jeres erfaring, så jeg kan få et bedre overblik over, hvordan affiliate marketing bedst fungerer,

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

En ting du skal er sorge for at lagge nogen artikler pa dit site sa det for lidt mere indhold

Billige seo pakker

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføj nogle affiliate links, det er mit bedste råd :) Måske skulle du osse finde en nyere billede af en mobil, da modellen virker outdated, og forsiden virker ret tom.

Held og lykke med siden.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådene!

Jeg har oprettet mig hos forskellige affiliatenetværk.

Venter bare på godkendelse af medie :)

Hvad tænker I umiddelbart om indholdet?? Hvis I skulle vælge nyt abonnement, dækker hjemmesiden så jeres info-behov? :)

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden ikke virker professionel nok ud til at jeg ville besøge den igen.

Optimer dit design og indhold (KISS). Få lavet nogle Call-2-Action knapper ind med evt. affiliate links. Så du værdifald har mulighed for at tjene nogle penge på henvisninger af nye kunder til mobilselskaberne.

Lav et helt unikt site. Din hjemmeside skal helst skille sig ud fra alle de andre. Da der er meget stor konkurrencer inden for mobil prissammenligningsbranchen. Det er nok meget svært at ranke på side 1 på søgeordet "mobil priser eller tele priser".

Synes godt nok domænet er en anelse for langt. Tror ikke jeg vil ramme det rigtig første gang hvis jeg skulle besøge det direkte. Det er simpelthen for langt.

Men udarbejd dig en strategi for dit website. Med mål og hvordan du skal nå det.

Hvis du er interesseret i affiliate marketing kan du følge min statisk her

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet!

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg finder det mærkværdigt, at du på et mobil-site har valgt en Euroads-reklame for Smartguy? Euroads har masser af kampagner for danske teleselskaber, det ville nok være bedre, både for dig og besøgende, at have en reklame for et teleselskab.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)