Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problemer med gigahost?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der har problemer med at modtage mails som er kunder hos gigahost?

Jeg har prøvet at kontakte dem, men de har ikke noget nr. man kan ringe til, kun en mail

Jesper

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gigahost-email var også nede for ikke så længe siden men nu virker den tilsyneladende igen?

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget mærkeligt, vi kan godt sende mails, men ikke modtage dem.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

er der andre der har problemer hos gigahost? vil gerne høre fra jer både hvis i har problemer, men også hvis i ikke har.

Vil også gerne høre fra jer hvis i har et direkte nr. til dem?

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Jensen:

Er der andre der har problemer med at modtage mails som er kunder hos gigahost?

Jeg har prøvet at kontakte dem, men de har ikke noget nr. man kan ringe til, kun en mail

Jesper

Jeg oplever også problemer.

Og råder dig til at flytte fra dem, du kan ikke kontakte dem. Og supporten er ELENDIG.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Er der andre der har problemer med at modtage mails som er kunder hos gigahost?

Jeg har prøvet at kontakte dem, men de har ikke noget nr. man kan ringe til, kun en mail

Jesper



Ikke en her og nu løsning, men overvej at flytte din mailkonti til Google Apps' gratis mailtjeneste. Har kørt uden nedetid for mig i 3,5 år nu.
 
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:

Jesper Jensen:

Er der andre der har problemer med at modtage mails som er kunder hos gigahost?

Jeg har prøvet at kontakte dem, men de har ikke noget nr. man kan ringe til, kun en mail

Jesper

Jeg oplever også problemer.

Og råder dig til at flytte fra dem, du kan ikke kontakte dem. Og supporten er ELENDIG.

Tak, så er det ikke internt, det er godt at vide... Ja deres support er ikke den bedste, kan heller ikke komme mig over at de ikke har et tlf. nr. på siden. Og det nr. man kan finde på cvr.dk og dk-hostmaster er ikke længere aktiv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:

Jeg oplever også problemer.

Og råder dig til at flytte fra dem, du kan ikke kontakte dem. Og supporten er ELENDIG.

Da de registeret deres selskab har de opgivet et telefon nr - men tror næppe de yder support over det :)

Google Apps, er helt klart anbefalelsesværdigt! Skiftet for sjov skyld et par domæner til dem i 2007 - og det har virkeligt overrasket mig. Een gang har jeg ikke kunne tilgå Gmailen, men pop3/smtp virkede tilgængel, så jeg overlevede de par timer :)

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg faktisk overvejet, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan man gør det? nogen der kan give et par råd, sådan en step by step guide?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Ja deres support er ikke den bedste, kan heller ikke komme mig over at de ikke har et tlf. nr. på siden. Og det nr. man kan finde på cvr.dk og dk-hostmaster er ikke længere aktiv. 

Der er nu mange der ikke tilbyde telefon support, i den prisklasse :) Fx One.com :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)