Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords Voucher fra Amino - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtog en 400krs adwords voucher fra Amino, men kan ikke finde ud af at bruge den?

Er der en der har styr på hvor jeg kan indtaste den? :)

- Noget andet er; Hvornår opdater google? Jeg har lavet nyt SEO på min hjemmeside for godt 5-7 dage siden, men kan se på google at jeg ikke er rykket og den ikke finder mine nye titel- eller meta tags.?

VH

Richard Østergaard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ny her inde.. Men prøver lige....

Hvis jeg ikke tager helt fejl logger du ind på din google.dk konto og så trykker du på "Kontoinstillinger" og derefter mener jeg der er noget som hedder "AdWords" under "mine produkter". Tryk på det!
Derefter skal du trykke på "fakturering" og så er der "foretag en betaling" & "flere handlinger" - tryk på FLERE HANDLINGER. og så "anvend en salgsfremmende kode" - indsæt den der og så tryk på SEND. bum så den i brug... nu skal du så oprette din anonce og gå igang!

Mht. SEO er jeg ret sikker på du skal få GOOGLE til at opdage din side før den opdatere det.
Det kan du eksempelvis gøre ved at linke med andre sider (få dem til at linke til din side) og meget andet.
Gøre din side interessant for google. - også bla. ved at skrive "vigtige" ord omkring 5-7gange på forsiden. (det du vil findes på hos google). - evt. lave nogle forum indlæg hvor dit website url står også...

Håber det kan bruges :)

paller

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)