Selvfølgeligt kan man kontakte en virksomhed. Ikke med spam i form af emails, men ved anden henvendelse. Det er sådan man sælger. Det forudsætter, at det du sælger, kan ha virksomhedens interesse og at det ikke bare er en "masse henvendelse", men at du mener virksomheden har behov for dit produkt , men det er ganske bredt,
Du kan jo ikke blive sidende hjemme og vente produktet sælger sig selv, så bare se til at det er et godt produkt du retter til virksomheder der kan tænkes at ville kunne ha nytte af det (uanset de køber eller ej) og at du kan præsentere det godt, så sælg løs
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Fik du nogensinde et brugbart svar på dit spørgmål?
Jeg og min kammerat Martin, har netop udgivet 'den ultimative sponsorguide' på kforum som du kan læse her: http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/En-guide-til-dig-der-arrangerer-events