Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en god onlineregnskab provider

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Føler mig som en gammel nar, med summasummarum :)

Bare vent!, det kommer tilbage og bliver total retro

Velkommen i retro-klubben.

Jeg er ganske godt tilfreds med Summa Summarum.
Den seneste opdatering til 3.81 giver automatisk systembackup og backup af data.
Det kan præcist det jeg har brug for, og sikkert en del mere.

Det program har tjent sig selv ind masser af gange i sparet tid, fordi det er så enkelt og ligetil.

Ingen fast abonnement for at kunne få adgang til regnskabet og faktureringsfunktionen.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Fra  Dansk Handels Consult Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeppe

Som "gammel" regnskabsmand, og selvstændig leverandør af rengskabs software, så får du lige her min erfaring med iværksættere og regnskab.

Kan du skrive "Forfatter" på visitkortet fordi du køber et tekstbehandlings program - nej vel. Og på nøjagtig samme måde bliver du altså ikke "bogholder" af at købe et regnskabsprogram.. (dem der siger andet.. lyver)

Gør det dig helt klart om du er klar til at sætte dig så meget ind i regnskab, at du kan lave det selv. Jeg tror du selv kender svaret. Hvis du ikke er typen der kan/vil bruge kræfter på at LÆRE det, så hold dig langt væk fra det, og køb dig til hjælp. Det koster ikke en bondegård, og der er masser af bogføringshjælpere out there.

Hvis du mener du allerede kan, eller at du kan lære det, så er essensen før valg af program, at du skal forstå hvad din virksomhed har brug for, og ikke mindst, hvad den for brug for, når den vokser. Online løsninger er "take it or leave it" løsninger, men derfor kan det sagtens være et godt valg - HVIS det kan det du har brug for nu og senere. Og.. support til online løsninger er typisk gratis.



Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jørgen

Det er et fuldt ud dobbeltbogholderi-regnskabsprogram. Jeg er i gang med at skrive et komplet blogindlæg om emnet til bogholdere og revisorer. Du kan lige få en forsmag på det :-)

Regnskabsprogrammet er baseret på det dobbelte bogholderi, som er jeres tryghed og garanti for at jeres kunders regnskab følger reglerne for bogføring.

Dybest nede i systemet arbejdes der helt traditionelt med konti og debet- og kreditposteringer. Regnskabsprogrammet tilbyder en masse hjælpefunktioner som fx fakturaer, regninger, anlægsaktiver m.m., som er abstraktioner over det dobbelte bogholderi. Det er dette, der gør det let at arbejde i Billy’s Billing, både for dig som bogholder/revisor, men også for dine klienter, som ikke nødvendigvis er vandt til at arbejde med regnskab.

Jeg håber, at det var svar nok - ellers sig bare til - og skriv gerne direkte til mig, så svarer jeg med det samme.

Rigtig god weekend.

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er fint med et link - tak for det - det vedrører bare ikke vores setup, som du hentyder til :-)

Pointen med Amazon-skyen er, at man ikke lammes, hvis man har et korrekt setup. Det var der tydeligvis nogen, som ikke havde (jvf. artiklen). Det smarte ved "skyen" er netop, at man har servere flere steder end et lokalt sted, så der altid er oppe-tid. Det er jo lige præcist det, som gør, at online regnskab er så meget mere sikkert end fysiske programmer - især hvis de ligger i skyen. Med et lokalt program har du kun din egen computer at stole på - den kan både blive stjålet eller brænde sammen - og jeg tvivler på, at alle brugere af et lokalt program, kører et sikkert backup-setup, som online regnskabsprogrammer. Derudover har vi som supplement også servere i Danmark. Nå men anyway - inden denne her debat bliver alt for teoretisk fortænkt, så må vi vist heller holde her. Det må jo være op til den enkelte om man vil have et lokalt program eller et online program :-) 

Min opfattelse er, at det ofte har handlet om, hvad bogholdere og revisorer, synes har været bedst - og i denne kamp er brugerne, dem som betaler de andre, blevet glemt. Og det er her, at Billy's Billing gør en forskel - her er det alle parter, som er indtænkt i regnskabsprogrammet - både bogholderen, revisoren og vigtigst af alt - iværksætteren - alle de aminoer, som har brug for et godt, solidt og nemt regnskabsprogram.

Kan alle have en god weekend. Tak for en god debat.

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lara Marie Jærndal:
Min opfattelse er, at det ofte har handlet om, hvad bogholdere og revisorer, synes har været bedst - og i denne kamp er brugerne, dem som betaler de andre, blevet glemt. Og det er her, at Billy's Billing gør en forskel - her er det alle parter, som er indtænkt i regnskabsprogrammet - både bogholderen, revisoren og vigtigst af alt - iværksætteren - alle de aminoer, som har brug for et godt, solidt og nemt regnskabsprogram.

Det glæder jeg mig til !!! :-)

Typisk når der kommer nye programmer på markedet er det kun brugeren der er tilgodeset...

revisorer og bogholdere må så og sige starte forfra i mange tilfælde.

Men nu er billys billing jo ikke færdigt endnu...

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lara Marie Jærndal:
Regnskabsprogrammet er baseret på det dobbelte bogholderi, som er jeres tryghed og garanti for at jeres kunders regnskab følger reglerne for bogføring.

Dybest nede i systemet arbejdes der helt traditionelt med konti og debet- og kreditposteringer. Regnskabsprogrammet tilbyder en masse hjælpefunktioner som fx fakturaer, regninger, anlægsaktiver m.m., som er abstraktioner over det dobbelte bogholderi. Det er dette, der gør det let at arbejde i Billy’s Billing, både for dig som bogholder/revisor, men også for dine klienter, som ikke nødvendigvis er vandt til at arbejde med regnskab.

Det bliver spændende at se systemet når det er færdigt, jeg har længe savnet et bogholderisystem der kan give mig noget mere tryghed og garanti for at det jeg foretager mig følger reglerne for bogføring.

Jeg glæder mig allerede til at se de omtalte abstraktioner over det dobbelte bogholderi, det lyder på ingen måde som nogle af de systemer jeg kender til.

God pinse.....Beer

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lara Marie Jærndal:

Det er fint med et link - tak for det - det vedrører bare ikke vores setup, som du hentyder til :-)

Pointen med Amazon-skyen er, at man ikke lammes, hvis man har et korrekt setup. Det var der tydeligvis nogen, som ikke havde (jvf. artiklen). Det smarte ved "skyen" er netop, at man har servere flere steder end et lokalt sted, så der altid er oppe-tid. Det er jo lige præcist det, som gør, at online regnskab er så meget mere sikkert end fysiske programmer - især hvis de ligger i skyen. Med et lokalt program har du kun din egen computer at stole på - den kan både blive stjålet eller brænde sammen - og jeg tvivler på, at alle brugere af et lokalt program, kører et sikkert backup-setup, som online regnskabsprogrammer. Derudover har vi som supplement også servere i Danmark. Nå men anyway - inden denne her debat bliver alt for teoretisk fortænkt, så må vi vist heller holde her. Det må jo være op til den enkelte om man vil have et lokalt program eller et online program :-) 

Min opfattelse er, at det ofte har handlet om, hvad bogholdere og revisorer, synes har været bedst - og i denne kamp er brugerne, dem som betaler de andre, blevet glemt. Og det er her, at Billy's Billing gør en forskel - her er det alle parter, som er indtænkt i regnskabsprogrammet - både bogholderen, revisoren og vigtigst af alt - iværksætteren - alle de aminoer, som har brug for et godt, solidt og nemt regnskabsprogram.

Kan alle have en god weekend. Tak for en god debat.

Så tror jeg, at vi alle har fattet det - Der er ikke noget bedre

Dette reklamefremstød er ved blive belastende.

God weekend, håber jeg.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange kvalificerede og hurtige svar =) God pinse til alle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej! jeg har allerede tilmeldt mig (frederik@kehler.me) men synes ikke rigtig der sker noget. kan du acceptere mig, vil meget gerne se jeres løsning.

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du skulle se på www.web-regnskab.dk

Det er et af de billigste online regnskabsprogrammer (49 kr pr måned)  som indeholder:

- Online fakturaprogram - du kan sende dine faktura og kreditnotaer online (altså direkte fra programmet)

- Let at holde styr på om dine kunder betaler og giver super overblik over alle hvad dine kunder skylder

- Du kan importere excel regneark med din bogføring. Dvs. du kan f.eks. importere dine faste omkostninger fra et excel regneark. (Sparer tid i indtastning)

- Meget brugervenligst

- Alt kan eksporteres til excel

- Endelig er der indbygget et CRM modul som kan tilkøbes hvis det skulle have interesse.

Jeg håber du får lyst til at kigge forbi. www.web-regnskab.dk

Nævner du denne mail - tilbyder vi dig fakturamodulet gratis med det første år.

mvh

Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)