Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lægge ansigt til et website - godt / skidt?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Casper...

Jeg vil til en start sige at jeg personligt aldrig har været den type der partou har skulle tage fint tøj på og sat håret når jeg skulle til møder. og jeg bliver det nok heller aldrig. Jeg er selv af den mening at hvis en kunde fravælger mig fordi jeg ikke ser professionel nok ud i tøjet, eller ikke er troværdig nok i min smag/tøjstil, eller for den sags skyld, valg af kontor, jamen så var det nok heller ikke et samarbejde kunden og jeg skulle have haft alligevel.

Det er dog ikke sket endnu, da de fleste kunder kan se ud over tøjstil og i stedet se på hvad man kan udrette. Det er nu engang vigtigere efter min mening.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Især kvinden hvor billedet er taget bagfra hende og kan kun se lidt af hendes ryg og hår derved kan være hvilken som helst kvinden på billedet

Få noget mere formelt tøj og væk med kasketten og husk øje kontakt og du fremtoner seriøst vis skal på siden ville jeg bruge en fotograf til denne opgave



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)