Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger I internettet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Mit spørgsmål er kort og godt, som overskriften antyder: "Hvordan bruger I internettet"?

Dette skal forstås på den måde, at jeg gerne vil vide, hvordan i læser nyheder, blogs, etc. - altså måden i holder jer opdateret på?

Jeg selv benytter stadig bare de gode gamle bogmærker? Men man bør vel gå om til at benytte Feed Readers, eller hvad synes I er godt?

/Takker :)

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller ikke helt med på hvad du mener. Men man læser vel nyheder på Bt.dk eb.dk og tv2.dk ? :)

 


Esvo.dk

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pt. 13 bogmærker i min bogmærkelinje, som jeg tjekker min. 2 gange om dagen..

Blandt andet: EkstraBladet, Facebook, GMAIL, Amino, DMI, DBA....

Og bruger nu også stumbleupon

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder mine nyheder på niche-sider og via mit netværk. Netværket gør at jeg selv kan vælge de redaktører jeg ønsker at følge.

De fire ovenstående er mine primære måder til at fange nye ideer og inspiration. Det er her jeg bliver præsenteret for artikler, som jeg ellers ikke selv havde ledt efter. Bl.a denne om hvorfor mennesker erklærer sig skyldige i forbrydelser selvom de ikke er det.
Ikke at jeg nødvendigvis kan bruge den til noget - men spændende og underholdende er den.

Desuden, qua mit arbejde:

  • forsvaret.dk
  • politiken.dk

Og så holder jeg e-avisen; Investors Business Daily

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg spørge lidt dumt, hvad dette link konkret er? (har tjekket det).

- Nok mig der ikke har formuleret mig ordentlig.. Men er ikke ude på hvilke sider der konkret læses, men hvordan nyhederne skaffes? Indtaster man fx hjemmeside adresserne manuelt hver gang, eller benytter I Google, bogmærker eller hvordan?

Skriver dette da jeg ofte synes jeg "misser" en del nyheder, som jeg ellers finder interessante.

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et ekstra spørgsmål oven i hatten - hvilket program benytter I til at læse RSS feeds?

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)