Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job til 14 årig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere?

Hvad er arbejdsreglerne for hvad jeg må arbejde med som 14 årig? Kan det virkelig passe det først er som 15 årig jeg må arbejde sådan i supermarkede og sådan nogle steder? Jeg har gået med aviser, men helt ærligt! Det mister man sku hurtigt lysten til som 14 årig at skulle op kl 8 hver eneste lørdag, og hver dag efter skole skulle ud med dem her i dagens tider. Jeg har altid gerne ville tjene nogle penge, så jeg kan spare op til noget forretning/virksomheds noget så jeg kan afprøve iværksætter livet, men vil først lige se hvordan det rigtig er at arbejde i stedet for det fesende avis job! Jeg hader det som pesten :)'

Nogle der kan hjælpe?

(P.S. Blogging det vil jeg til men det er ikke det jeg mener)

- Mads Grønning 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bump - Mangler svar :o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne arbejde i et supermarked hvis du er under 15 - MEN, det er noget med arbejdstider på max 2 timer af gangen i hverdagene, plus mange andre skøre påfund. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Gå ned i byen og spøre om de mangler en hjælper Smile.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt tak for svarene :D!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive en privat besked hvis du ønsker arbejde på nettet - Det kan jeg nok godt hjælp dig med at finde

.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

er du sikker? - jeg mener, at man skal være 15 for at må arbejde i et supermarked ( ihvertfald i COOP), og at du skal være 16, og have færdig gjort folkeskolen, hvis du skal sidde bag i kassen. Jeg kender ihvertfald mange, der sad bag i kassen, men blev fyret, fordi arbejdstilsynet kom, og der, var blevet lavet en "ny" regl, om at de skulle have færdiggjort 9 klasse. 

Til mads: jeg beklager, men af egen erfaringer, ville jeg påstå at der stort set er ikke noget fedt arbejde, når du har din alder. Det bedste bud, ville være hvis du havde nogle kontakter der var private, og du kunne få et job hos dem.

Mvh.

Frederik Sørensen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første var til martin^^

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)