Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken regnskabssystem er det bedste og billigste?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det billigste og bedste regnskabsprogram er selvfølgelig Billy's Billing :-D 

Vi har skabt et super godt og brugervenligt online regnskabsprogram, som henvender sig til mindre virksomheder og iværksættere. Samtidig er det blandt de absolut billigste på markedet, uden at prisen stiger, fordi du går over X antal posteringer eller har brug for flere af funktionerne i programmet. Du betaler heller ikke for et år af gangen, men derimod en måned af gangen. Lige til og enkelt.

What you see is what you get -  du betaler en fast pris for programmet pr. måned og du har adgang til samtlige funktioner, uden at det bliver dyrere fordi virksomheden vokser. Samtidig er det så nemt at dine kunder vil kunne finde ud af det, også selvom de ikke er regnskabskyndige. Vi har som det eneste regnskabsprogram erstattet tunge bogholderbegreber og besværlige bogføringsprocesser med simple lige til funktionalitet. 

De fleste af vores brugere får dækket deres behov i Basic pakken - har du brug for at flere brugere har adgang eller handler du i udenlandsk valuta skal du op i den store pakke. 

Det er ikke nødvendigt med den store pakke, for at give adgang til bogholder eller revisor.

Der er naturligvis en gratis demo-version du kan afprøve regnskabsprogrammet i og når du vælger at gå rigtig igang med Billy's Billing, er den første måned gratis. Billy's Billing.dk

Hilsen
Lara 

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 16:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

"Hvilket regnskabssystem er det bedste og billigste" er en svær opgave at svare på. Det er vigtigt at kigge på de forskellige funktioner og hvad man har behov for. Nogle vil gerne vokse sig større, men også kende sine udgifter i fremtiden. Andre vil have store forkromede systemer, som kan en masse og hvor det måske er nødvendit med en uddannet bogholder til at lave regnskabet.

Likasso har udviklet et simpelt og brugervenligt regnskabsprogram specielt til iværksættere og mindre virksomheder. Programmet har alle de funktioner, som en nystartet virksomhed har brug for, men heller ikke mere. Der er ubegrænset antal bilag og bruger til rådighed, tilbud/ordre/faktura/kreditnota modul, debitorstyring med mulighed for at se betalte/ubetalte fakturaer mv. Det er nemt at gå til og man kan indenfor meget kort tid begynde at bruge programmet. Er der spørgsmål til supporten svarer vi indenfor kort tid og ikke senere end 48 timer.

Likasso har frigivet en helt ny version, hvor også lagerstyring indgår som en funktion til samme lave pris. Derudover er der lavet forberedt layout på tilbud/ordre/faktura/kreditnota, hvor man også kan få sit eget brevpapir lagt ind i programmet.

Likasso har stor sikkerhed i vores program og vores servere står sikkert placeret i Danmark, så man overholder bogføringslovens bestemmelser om at økonomiske data skal opbevares i Danmark. Ligeledes sørger Likasso for backup og en høj oppetid på serverne. Tryghed og sikkerhed er vigtig i valget af regnskabsprogram.

Regnskabsprogrammet koster kun kr. 149,- om måneden og der er ikke ekstra omkostninger ved at virksomheden vokser og behovet stiger. Du har mulighed for at hente en GRATIS demoversion på vores hjemmeside www.likasso.dk.

God fornøjelse med opstarten af virksomhed i Grønland. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at skrive til mig.

Med venlig hilsen

Michael Christensen
Likasso

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bogføringsvirksomhed/Naatsorsuuserivik Naalu:

Hvilken regnskabssystem er det bedste og billigste?

Det er meget simpelt: Et system du selv har lavet i et regneark. Stick out tongue

Jeg har selv haft meget stor gavn af at anvende Excel til bogføring. Det er det hurtigste, bedste og billigste program jeg har set til dato.

Derudover kan du tilføje alle de funktioner du selv har lyst til. 

Hvis dit krav er at skulle dele regnskabet med dine kunder, så er et regneark nok ikke så anvendeligt. Så bør du fokusere på et af de online systemer.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 12. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale e-conomic, fordi det er webbaseret og har et stort support forum, mange brugere og endelig flexibelt.

Man kan se sin kunde/revisor ved at sidde ved sin egen PC

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det billigste kan der være delte meninger om. Billig i intro-pris kan være dyrt i længden.

Men prøv at bestille en demo af Microsoft Dynamics NAV på www.agidononline.dk

Prisen er fra 339,- pr. måned.

Da du har brug for at håndtere mange regnskaber, er det vigtigt at få tilrettelagt den mest effektive brug, så du let kan generere mange regnskaber.

Grønland - det lyder som en idé med indscannede bilag elektronisk, så man ikke skal vente på postflyveren for at få bilag frem og tilbage. Og du kan jo også sende de færdige balance elektronisk. Igen - sørg for at din tid udnyttes effektivt, og det rådgiver vi gerne om.

/Jørgen

Fra Kolding
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har som denne måneds tema lagt to gratis regnskabsprogrammer på en USBtema stick. Vi har valgt programmerne Saldi og GNUcash som efterhånden er ved at være ganske gode.

Her slipper man altså for at installere webserveren og regnskabssystemerne, man stikker bare USB-stikket ind og tænder for PCen imens man trykker på bootmenu-tasten.

Da Saldi altså ligger på din egen server har den ingen begrænsninger i antal af posteringer eller brugere.

"Som sædvanlig er der to priser på produktet. Den billigste er hvis man vælger at købe hos en sælger på vores sælgerliste. Den dyreste er hvis man vil oprettes som sælger af vores produkter. Her kommer man automatisk til at stå på sælgerlisten ved købet. Læs evt. mere på siden om dette under punktet bliv sælger".

/Steen

http://www.usbtema.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mening ville være at det billigste sjældent er det bedste.. Slet ikke når vi snakker økonomistyring..

Hvis du skal være bogholder for en række virksomheder har e-conomic dog nogle ret gode fordele for dig som bogholder...

Ellers skal du vælge det system som passer til den enkelte kundes behov og ikke udfra pris!

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Steen:

Hej

Vi har som denne måneds tema lagt to gratis regnskabsprogrammer på en USBtema stick. Vi har valgt programmerne Saldi og GNUcash som efterhånden er ved at være ganske gode.

div style="clear:both;">

Har I gjort noget ved den danske oversættelse af GnuCash? Jeg sidder selv med version 2.4.4 og jeg skal da have fat i den/dem, der vedligeholder den danske sprogfil, for der er adskillige manglende og forkerte oversættelser.

Mvh.
Anonym Kryster

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Sikke en fed side du har lavet. Det er fedt at du har samlet så meget info på en enkelt side. Den vil jeg besøge ofte i fremtiden :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Spændende projekt - jeg håber du er kommet godt fra start :)

Når du skal starte din egen bogføringsvirksomhed, kunne e-conomic være et muligt valgt for dig. Du kan læse her, hvad vi tilbyder revisorer og bogholdere.

Prismæssigt er der nogle forskellige valgmuligheder. Vi tilbyder revisorer og bogholdere noget der kaldes "interne licenser", som så fås til en billigere pris, end en alm. aftale. Du kan også vælge at lade dine kunder betale for deres egen aftale, og så blot koble dig på som administrator - så vil det ikke koste dig noget som helst. Disse valgmuligheder kan du læse mere om i ovenstående link.

Derudover kan e-conomic tilbyde en masse ting i en helt alm. aftale. Der medfølger selvfølgelig muligheden for bogføring, kreditor-/debitorstyring, fakturering og diverse rapportudtræk. Har man brug for sådan noget som lagerstyring, projektstyring, mv., kan dette tilvælges for en merpris.

Som et sidste plus, har e-conomic en rigtig god (og gratis) support. Det er både telefonisk og webbaseret. Du kan evt. se en af vores hjælpesider her.

Uanset hvilket program du vælger at bruge, vil jeg ønske dig held og lykke med dit projekt :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)