Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google stopper support af gamle browsere bl.a. IE7

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En rigtig god nyhed fra Google kan findes her:

http://googledocs.blogspot.com/2011/06/our-plans-to-support-modern-browsers.html

Bl.a.:

As of August 1st, we will discontinue support for the following browsers and their predecessors: Firefox 3.5, Internet Explorer 7, and Safari 3. In these older browsers you may have trouble using certain features in Gmail, Google Calendar, Google Talk, Google Docs and Google Sites, and eventually these apps may stop working entirely.

God nyhed at vågne op til her inden weekendYes

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan, så kan det være at min arbejds plads tager sig sammen og opdatere IE fra 7 til 9. Jeg er godt træt af at bruge IE 7 efterhånden.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander R. B:

Sådan, så kan det være at min arbejds plads tager sig sammen og opdatere IE fra 7 til 9. Jeg er godt træt af at bruge IE 7 efterhånden.

Eller endnu bedre, tage skridtet fuldt ud og opdatere til FireFox Skype-Giggle

Jeg håber virkelig Google kan være med til at få sat skub i opdateringen af diverse gamle (lorte) browsere.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig nyhed!

Hvis de så også lige kan smadre selve søgesiden på Google, kan det være, vi kan få tvunget alle de virksomheder, der stadig bruger IE6 Skype-Puke til at skifte...

Før brugerne får taget sig sammen, får vi udviklere aldrig glæde af CSS3 og HTML5...

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Alexander R. B:

Sådan, så kan det være at min arbejds plads tager sig sammen og opdatere IE fra 7 til 9. Jeg er godt træt af at bruge IE 7 efterhånden.

Eller endnu bedre, tage skridtet fuldt ud og opdatere til FireFox Skype-Giggle

Jeg håber virkelig Google kan være med til at få sat skub i opdateringen af diverse gamle (lorte) browsere.

Ja gid det var så vel, men som mange andre virksomheder så er det microsoft de  har taget til sig. desværre...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg dejligt nyt Yes

Jimmy Carlsen:
Hvis de så også lige kan smadre selve søgesiden på Google, kan det være, vi kan få tvunget alle de virksomheder, der stadig bruger IE6 Skype-Puke til at skifte...

Jeg er ret sikker på du ved hvad det koster de store virksomheder at ændre dette, her tænker jeg på deres browser skal kunne køre med alle de eksterne applikationer som de bruger det er jo her problemet ligger.

/allan

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Jeg er ret sikker på du ved hvad det koster de store virksomheder at ændre dette, her tænker jeg på deres browser skal kunne køre med alle de eksterne applikationer som de bruger det er jo her problemet ligger.

Ja, problemet ligger i, at man har bundet forretningskritiske systemer til én bestemt browserversion. Og det nægter man så at indse og betale sig fra...

Nettet ændrer sig på 10 år, og man kan bare ikke forvente at en browser holder så længe - det kunne man heller ikke forvente i 2001.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Carlsen:

DesignYOU:
Jeg er ret sikker på du ved hvad det koster de store virksomheder at ændre dette, her tænker jeg på deres browser skal kunne køre med alle de eksterne applikationer som de bruger det er jo her problemet ligger.

Ja, problemet ligger i, at man har bundet forretningskritiske systemer til én bestemt browserversion. Og det nægter man så at indse og betale sig fra...

Nettet ændrer sig på 10 år, og man kan bare ikke forvente at en browser holder så længe - det kunne man heller ikke forvente i 2001.

Meget enig. Mange virksomheder ser kun på udviklingsomkostninger men glemmer de løbende udgifter til opdateringer som de så bare ikke får gjort. Lige pludselig står de med noget forældet skidt som kun kører på gammelt software.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)