Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk postkort til Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har igennem et års tid benyttet WordPress plugin'et "e-Cards" til min hjemmeside Romantikeren.dk, men desværre holdt det en dag op med at virke. Nu har jeg så ledt efter en ny måde, så mine besøgende kan sende elektroniske postkort til hinanden og der er jeg faldet over det plugin, der hedder "wp-greet", men det fungere ikke helt så godt på min hjemmeside.

Findes der ikke andre muligheder? Eventuelt færdige scripts eller lignende som virker på alle platforme.

Funktionen findes jo på mange hjemmesider som f.eks. denne: http://denpersonligegave.dk/index.php?page_id=26

Håber der er nogen der kan hjælpe? Smile

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad skyldes det at dit gamle plugin ikke virker længere? har du opdateret eller ændret i koderne? Det ville da være fornemt at få det gamle til at virke igen, eller hvad?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke ændret i noget, men da jeg kontaktede udvikleren sagde han, at der havde været problemer med plugin'et og at han i stedet arbejdede på en Pro version, som skulle blive mere stabilt, men nu er han desværre ikke til at få fat på.

Derfor er jeg på jagt efter et alternativ.

Som sagt så findes funktionen på rigtig mange forskellige hjemmesider, som benytter forskellige CMS platforme, så jeg håbede på at jeg kunne finde et færdigt script eller lignende, som jeg kunne benytte.



Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne hyre en programør til at udvikle dit plugin færdig?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var bestemt også en mulighed, da jeg er meget tilfreds med det.

Kan du anbefale nogen?

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på sådan en plugin, så du må meget gerne sende mig en liste med dine ønsker. Så vil jeg se om jeg kan indarbejde dem.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,


Det lyder rigtig spændende! Har sendt dig en privat besked Smile

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)