Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til klub ordnings kontrakt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa!

kort fortalt, jeg er uddannet negletekniker og hårpåsætter. jeg har så valgt at ville have en hår - klub ordning og er blevet rådet til og lave en kontrakt på det område da kunder har mulighed for og kunne betale et fast beløb hver måned hvis de vil med i den ordning.

nu er jeg så kommet dertil hvor jeg ikke ved om den kontrakt jeg har lavet er i orden eller der skulle mangle noget.

så håber på der er nogen der kan hjælpe mig for det er en jungle for mig lige på dette område.

hair – Clubs vilkår


 

Hair – Club ordning tiltrædelse

Club ordningen tiltrædes ved underskrift af denne aftale.

 
Betalingsbetingelser og fakturering
Betaling skal ske senest den 1. hverdage i hver opkrævningsmåned, Betalingsbetingelser er netto 8 dage fra fakturadato.

Betales der ikke 10 dage efter 1 rykker kan xxxxxx ophæve aftalen. Eventuelt indbetalte beløb tilfalder xxxxxxx.

Kunden accepterer, at fakturaer og rykkere sendes pr. e-mail til den af kunden opgivne e-mailadresse.

Betales den månedlige Club ordning ikke rettidigt, sendes der rykker hvorefter der vil blive pålagt et gebyr på 100 kr. ved næste regning. Der tillægges morarenter på 1 % pr. måned fra forfaldsdatoen. morarenter afskærer ikke xxxxxxxxx fra at kræve erstatning for det yderligere tab, købers misligholdelse af betalingspligten måtte medføre.

Køber er forpligtet til at foretage enhver betaling til xxxxxxxx som om påsætning var sket til aftalt tid, selv om påsætningen er udskudt på grund af købers forhold.

Køber er ikke berettiget til at modregne eller tilbageholde nogen del af købesummen på grund af modfordringer, medmindre dette er skriftligt anerkendt af xxxxxxx.

 

Levering og forsinkelse

Levering sker til xxxxxxxx adresse,

Såfremt forsinkelse ved leveringen skulle ske, udskydes den aftalte tid, Dette gør sig gældende uanset om årsagen til forsinkelsen indtræffer før eller efter udløbet af den aftalte tid.

xxxxxxxx påtager sig ikke noget ansvar eller nogen erstatningspligt i forbindelse med følgevirkninger på grund af forsinket levering.

Begge parter er dog berettiget til at annullere aftalen, hvis forsinkelsen overskrider 1 måned.

xxxxxxxx påtager sig ikke noget ansvar eller nogen erstatningspligt i forbindelse med følgevirkninger på grund af forsinket levering

 

Club – Ordning

Den totale pris for alle behandlingerne fordeles over hele behandlingsperioden, således at køber betaler det samme beløb ved hver behandling uanset om det er en genplacering af det samme hår eller der sættes nyt hår på.

Som  Hair - Club medlem tilrettelægges der et behandlingsforløb der omfatter genplaceringer af det samme hår og klipning,
afsluttende med en påsætning med nyt hår og klipning.
Herefter kan et nyt  Hair - Club forløb begynde.

 

 

Prisstigninger

xxxxxx garanterer, at der ikke foretages prisstigninger i Club ordningens aftalte løbetid.

 

Garanti

Der gives ikke garanti på selve håret, men der gives 2 måneders garanti på vævekanterne

 
Mangler

xxxxx hæfter ikke for hår, der er blevet påsat og rettet til.

Køber skal straks efter påsætning foretage en undersøgelse af produktet fra xxxxxxx.

Hvis køber vil påberåbe sig en mangel, skal køber, straks efter manglen er eller burde være opdaget, give xxxxx meddelelse herom, samt anføre hvori manglen består.

Hvis køber ikke reklamerer som anført, kan køber ikke senere gøre manglen gældende.

Har køber ikke inden 2 måneder efter påsætningsdato påberåbt sig manglen over for xxxxxxx, kan køber ikke senere gøre manglen gældende.

 

 Hair – Club ophør

Kunden kan gyldigt opsige Club ordningen pr. brev eller pr. e-mail (xxxxxxxxxxx) med en måneds varsel.

Opsiges Club ordningen ikke, betragtes det som det aftalte forløb.
 
Misligholdelse

Ved købers misligholdelse er xxxxxxx berettiget til at standse yderligere aftaler, leveringer og kræve erstatning efter de almindelige kontraktretlige regler.

 
Ejendomsforbehold

xxxxxxx forbeholder sig ejendomsretten til de leverede varer, indtil betaling har fundet sted med tillæg af påløbne renter og omkostninger.

 

Ansvarsbegrænsning

xxxxxxx skal uden ugrundet ophold skriftligt underrette køber, såfremt der indtræffer force majeure og andre forhold, som xxxxxx ikke er herre over.

 

 

mvh susanne

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)