Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til klub ordnings kontrakt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa!

kort fortalt, jeg er uddannet negletekniker og hårpåsætter. jeg har så valgt at ville have en hår - klub ordning og er blevet rådet til og lave en kontrakt på det område da kunder har mulighed for og kunne betale et fast beløb hver måned hvis de vil med i den ordning.

nu er jeg så kommet dertil hvor jeg ikke ved om den kontrakt jeg har lavet er i orden eller der skulle mangle noget.

så håber på der er nogen der kan hjælpe mig for det er en jungle for mig lige på dette område.

hair – Clubs vilkår


 

Hair – Club ordning tiltrædelse

Club ordningen tiltrædes ved underskrift af denne aftale.

 
Betalingsbetingelser og fakturering
Betaling skal ske senest den 1. hverdage i hver opkrævningsmåned, Betalingsbetingelser er netto 8 dage fra fakturadato.

Betales der ikke 10 dage efter 1 rykker kan xxxxxx ophæve aftalen. Eventuelt indbetalte beløb tilfalder xxxxxxx.

Kunden accepterer, at fakturaer og rykkere sendes pr. e-mail til den af kunden opgivne e-mailadresse.

Betales den månedlige Club ordning ikke rettidigt, sendes der rykker hvorefter der vil blive pålagt et gebyr på 100 kr. ved næste regning. Der tillægges morarenter på 1 % pr. måned fra forfaldsdatoen. morarenter afskærer ikke xxxxxxxxx fra at kræve erstatning for det yderligere tab, købers misligholdelse af betalingspligten måtte medføre.

Køber er forpligtet til at foretage enhver betaling til xxxxxxxx som om påsætning var sket til aftalt tid, selv om påsætningen er udskudt på grund af købers forhold.

Køber er ikke berettiget til at modregne eller tilbageholde nogen del af købesummen på grund af modfordringer, medmindre dette er skriftligt anerkendt af xxxxxxx.

 

Levering og forsinkelse

Levering sker til xxxxxxxx adresse,