Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler - skal lige have helt styr på det nu, vil du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har været lidt doven mht. link building til vores side med vinglas - så nu ville jeg gerne igang igen med og lave flere indgående links mv.

Jeg har en blog, som jeg bruger til at fortælle lidt om mine egne oplevelser med vin, men nu vil jeg gerne vide hvad der vil virke bedst.

Fortsætte med at skrive relevante indlæg på denne ene blog, med links naturligt placeret i teksten, eller får man mere ud af og lave indlæg på forskellige blogs.

Der jeg vil hen er, ser google efter om det antal links man har kommer fra flere forskellige sider, eller blot en enkelt side - så længe teksten er reevant for emnerne?

Håber der er nogen der kan give mig et bud på dette.

Bendtsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, relevante links er jo optimalt - men samtidigt er det også vigtigt du får links fra flere forskellige steder. 

Det er en balancegang, men synes du skal fortsætte med bloggen, og derudover optimere de lette steder mht. linkbuilding, dvs. steder som amino hvor du kan smide et link i din signatur. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Groft sagt, så må du ikke basere din linkbuilding udelukkende på én ressource. Derfor skal ikke kun bruge din blog, eller bruge flere blogs - du skal både bruge din blog, flere blogs og meget, meget mere!

Derfor skal du bare fortsætte med at lave ordentligt indhold på din blog med relevante links. Er din blog på et andet domæne end din vinglasside, giver det endnu bedre - især, hvis du ikke står som registrator, men så er vi efterhånden også langt ude. Wink

Derudover skal / kan du også poste indlæg på artikeldatabaser rundt omkring, men her kan effekten være svingende, da Google sidste efterår smadrede over halvdelen af alle danske artikeldatabaser. Mange er derfor i dag (tæt på eller helt) værdiløse.

Et godt tip, du kan gøre brug af, er følgende:

Google Alerts!

Dette gør jeg selv for alle de niche sider jeg opretter (se signatur): Jeg opretter en alarm hos Google alerts med mit keyword for debatter. Hver gang en debat - som her på Amino, SOL.dk, Din-debat.dk eller lignende, opstår, som omhandler f.eks. myrebekæmpelse, opretter jeg mig som bruger, poster et relevant indlæg og kan derved smide et ekstremt relevant link ind. Og jeg kan love dig for, at det virker! Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)