Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvem og hvorfor magento shop??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg kan varmt anbefale Peter fra http://www.1902software.dk/ 

Han har lavet min fine magento shop http://tex-tryk.dk/ 

Jeg kan ikke sætte en finger på hans arbejde :) Alt bliver lavet TID TIDEN hvilket betød rigtig meget for mig da jeg havde en shop som ikke virkede fra en anden leverandør 

Sender lige et lille tak til peter :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores seneste e-shop hvor vi sælger ure (UrKompagniet.dk) kører også i Magento.

Impulsis.com står bag programmeringen. Valget blev truffet på baggrund af en anbefaling, og så havde de tidligere bygget en shop der solgte armbåndsure.

Vi skulle ha' lavet en del tilpasninger i forhold til out-of-box versionen, og dér er en ukrainsk timeløn at foretrække fremfor en dansk.

Er dit behov ikke til specialtilpasning eller ongoing support, så er der nok billigere basis alternativer.

Men er du ikke programmeringsekspert, så vil du næsten med garanti få behov for support hen ad vejen hvis du vælger Magento.

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super der kom lidt input, tak for det.

Så er der jo lidt mere at overveje inden den skal bestilles, er der flere så kom endlig ud af busken Wink

Hilsen Peter

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Står i samme situation og vil åbne min første webshop.

Jeg er faldet over magentohotel.dk. Et års hosting for 1500,- og så vil de tilmed tilpasse et gratis template jeg selv finder i starten uden omkostninger.

Skal dog nok ud på markedet og finde en, som kan lave mig et unikt design senere.

Men der er mange om valget. Held og lykke.

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det med en basic opsætning af siden er der ikke det store, men jeg har lidt mere end det som skal med, og derfor skal jeg have nogle ind over der ved hvad de har med at gøre, men tak for info Fyren4, og ja magentohotel er super hjælpsomme, så dem kan jeg også kun sige GO til.

Hilsen Peter

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Vi vil også gerne melde os på banen med et tilbud.

4.000 kr. for en komplet shop inkl. opsætning af design-template, betalingsgateway osv. Du kan også få lavet feed til lagerhotel og fragtpriser ned til 39 kr. med omdeling, hvis det har interesse.

Se mere på www.wheelsandtoe.dk eller webstock.dk

Du er meget velkommen til at ringe på 6110 1896 eller skrive.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)