Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad savner du allermest ved dit regnskabsprogram?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du anvender allerede et regnskabsprogram, eller er stadig i fasen med at afprøve de forskellige regnskabsprogrammer, der er på markedet – men hvilke ting har du haft lyst til at ændre eller føler du har manglet i de eksisterende regnskabsprogrammer?

Når jeg spørger, er det fordi, vi gerne vil udvikle regnskabsprogrammet Billy’s Billing i en retning, som gavner flest mulige iværksættere. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få inputs fra dig. Således kan vi alle få et regnskabsprogram, som har de regnskabsmæssige funktioner, som er ideelt for dig som iværksætter.

Hvad får du ud af det? Du får måske din vilje og så er vi to vindere, der går fra bordet: Du får et regnskabsprogram, som du vil have det, vi får en ny kunde. Det er da en meget god deal for os alle.

Jeg skal være hurtig til at nævne – vi prøver ikke at lave et regnskabsprogram, som kan alt og passer til alle. Vi er indstillet på at vælge kunder fra, som ikke passer til os, sådan så de brugere vi har, kan beholde et regnskabsprogram, som forbliver brugervenligt, enkelt og let at anvende for dem. Derfor kan jeg heller ikke love, at alle inputs bliver implementeret. Dog vil jeg naturligvis kommentere alle indlæg og være en aktiv spiller i debatten.

Jo flere inputs, du kommer med, jo bedre – kom gerne med argumenter, hvorfor funktionen er vigtig for dig, så kan jeg lettere vurdere, hvorfor den er vigtig at implementere i vores regnskabsprogram.

Når jeg nu har dig, kunne jeg også godt tænke mig, at høre dig, der allerede er bruger af et andet regnskabsprogram, hvad der skal til for at få dig til at skifte dit regnskabsprogram ud?

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg meldte faktisk interesse ret tidligt, men på det tidspunkt var der en del usikkerhed om programmet og dets prøveperiode.

Jeg var langt med andre, og traf så valg uden om jer. Jeg synes bedre om programmer som giver så lang prøveperiode som muligt - det er en klar kundefordel. 

Her er winfinans fint med, med ganske mange fri posteringer - og summasummarum var fint med, men er mindre godt med nu, hvor man max har 45 dage.

Jeres problem synes jeg er, at man kan prøve og teste som demo virksomhed, men vil man f.eks fakturere osv i eget navn, skal der købes. Det gør det sværere at teste i real life - jeg vil ikke teste i en demo

En anden lille fjollet ting - og det er jo smagssag - men "Billy's billing" helt ærligt - Summasummarum kan være slemt nok men er kendt - mod mere seriøse navne som f.eks. winfinans - Economic eller hvad de hedder. Jeg synes Billy's billing er et ret "fjumset" navn på et seriøst bogførings/regnskabs program når nu I skal starte op

Hvad vil jeg det skal kunne?

  • Let kassekladde føring ud fra en dækkende standard konto plan
  • let at ændre konto plan
  • gerne moms koder indlagt både for køb/salgs moms OG hotel og repræsentations moms (3 satser) fra start
  • responsive kassekladde der reagere med spørgsmål hvis en postering virker forkert, og naturligvis nægter bogføring hvis ikke kladden balancerer
  • Let simulering med resultat af kladden - meget gerne faktisk en, som ikke bare viser bogføringen på respektive konti/moms - men som også viser samlet resultat efter evt. bogføring. De fleste kan kun det når der trykkes bogfør, og løbet er kørt
  • Mulighed for at vise regnskab fordelt på sager - så alle konteringer kan tillægges en bestemt sag, hvor resultat så kan sær vises i regnskab
  • God automatisk sikkerhedskopiering til eksternt medie (cloud/dropbox - you name it)
  • Regnskabs  opstilling der kan anvendes direkte (som summa - modsat f.eks winfinans, der godt viser resultat korrekt, men fastholder bogføringens omvendte -/+ så indtægter vises med minus)

Jeg er ikke gammel i bogføringsgamet, så det er bare et pip fra en ny bruger

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John :-)

Tak for dit svar - det sætter jeg pris på. Gode inputs!

Vi er i beta stadigvæk, og så længe vi er det, så er der ikke noget abonnement og du kan prøve programmet gratis - vi annoncerer selvfølgelig inden vi går ud af beta - og da der endnu ikke kan opgives  betalingskort, vil der naturligvis heller ikke blive trukket penge på ens konto.
Tanken med beta er ikke mindst at få inputs inden, der gives adgang til det komplette program. Dette har måske ikke fremgået klart nok - men du har ubegrænset prøveperiode i demo-virksomheden.
Du kan også fuldt ud prøve programmet med din egen virksomhed  mens vi er i beta-versionen og når vi går ud af beta er der endnu 30 dages gratis prøveperiode. Når de 30 dage er udløbet får du valget mellem at aktivere din konto eller sætte din konto i bero. Det vil sige at du ikke skal købe for at teste og fakturere i dit eget navn. Smile

Vores navn er selvfølgelig yderst gennemtænkt og kan på ingen måde sammenlignes med andre på markedet. Et navn vil der jo altid være forskellige meninger om - det skal skille sig ud og vi har fået rigtig mange gode tilbagemeldinger.
Vi vil for alt i verden ikke minde om de andre på markedet, som tror, at debet, kredit og andre regnskabsbegreber er lige til for alle iværksættere - og vores navn skal dermed skille os ud - nu kan vi slet ikke undvære Billy Big Smile
Dermed vil jeg gerne understrege, at vi er et regnskabsprogram for folk, som ikke nødvendigvis kender til debet og kredit – vi har en anden mere ligetil tilgang til regnskab og et anderledes navn er sagen - det tror vi på. Nå nok om det. 
Hvis du ellers har noget, som du har manglet eller som har været besværligt for dig i andre regnskabsprogrammer, så sig endelig til.

Selvom du har været i tvivl omkring den gratis prøveperiode, har du så prøvet selve regnskabsprogrammet? Dette er som sagt muligt at gøre med eget regnskab, uden at skulle opgive kreditkort-informationer.

Ellers vil jeg bare sige tak for dine inputs. God aften Big Smile

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi er på jagt efter et regnskabsprogram og har lige skrevet os op hos Jer. Jeg glæder mig til at prøve Jeres produkt. :)

MvH

Kennet

maila.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)