Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs hjælp søges?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Firmaet vokser (hvilket er dejligt) og regnskab er meget svær og få tid til. Jeg vil meget gerne selv have indsigt i mit regnskab og gerne selv lave det, og har lavet noget selv nu, hvor en revisor har lavet resten.

Så tænker det måske er tid til at få noget hjælp?

Nogle som kender en god løsning? Jeg tænker måske mest noget på time basic. Jeg vil tro der er bogføring til 4-5 timer om ugen og kører i C5.

Men hvor finder man den regnskabshjælp? Jeg er meget int. i at det er en erfaren regnskabs hjælp jeg skal have, da det jo meget gerne skal være så fejl frit som muligt, så revisoren kun skal se det igennem.

Og hvad lægger sådan noget til i løn?

Nogle erfaringer? og steder man kan finde den hjælp? Tænker måske annonce i den lokale avis?

Mvh Stine

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 uforpligtende og sammenlignelige tilbud fra advokater, jurister, bogholdere og revisorer helt gratis med Ageras lige her

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Hvor stor er din virksomhed? 4-5 timer ugentligt lyder som pænt mange bilag som skal behandles. 

Vil du ansætte en bogholder - eller søger du hjælp hos en freelancer?

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en net butik, men en del salg. Det kan også være der kun er 3 timer, kommer jo an på hvor hurtig personen er.

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal, det jeg håber på at kunne finde afklaring på herinde.

Det er vel lidt svært og ansætte en kun til 4-5 timer, så det vil jo typisk være freelance?

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kunne prøve at lægge opgaven på Amino Freelancer, så får du meget hurtigt et overblik over egnede emner samt ikke mindst pris og et sammenligningsgrundlag.

Hvordan med din revisor - Kan han/hun ikke anbefale en kompetent person.

Tonny

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Må indrømme jeg ikke lige lige har hørt min revisor, og hvorfor kan jeg ikke svare dig på, men tænker bare det ikke lige er på den måde jeg skal finde personen...

Vil for alt i verden gerne have en som har styr på det, så det bare kører, for så er den plads i maven fyldt ud ;)

Prøver lige og se på det freelancer, har ikke lige brugt det før :)

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er freelance bogholder og arbejder meget i C5. Jeg tager 350 kr i timen og fakturere kun for den tid jeg bruger. Du kan se mere på www.nyvang-bogforing.dk.

Mange hilsner

Pia

 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Du giver indtryk af at du egentlig gerne selv vil stå for dit eget regnskab, hvad er det der forhindre dig i det? Det er jo ret dyrt for en lille virksomhed, at skulle til at betale for bogføring og du mister også lidt overblikket over din økonomi ved at lade en anden stå for det.

Selvfølgelig tager det dig lidt tid, men det kræver vel egentlig bare et regnskabsprogram der er nemt for dig at gå til, så det ikke behøver at være den store tidsrøver for dig.

Hvis du har lyst, vil jeg meget gerne invitere dig ind at prøve vores nye online regnskabsprogram, som dog stadig er i beta, men hvor du både kan bogføre og fakturere og dine kunder kan betale med dankort. Det er ret simpelt og ligetil at finde ud af og du spare en masse penge.

Venlig Hilsen 

Lara

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine.

Super spørgsmål som jeg vil tillade mig at komme med svar på :)

Jeg ville som du selv efterspørger få en bogholder til komme forbi ugentligt, eller alternativt sende bilag hver uge til bogholderen, jeg kan selv bedst lide den direkte kontakt hvor bogholderen besøger os, giver meget mindre mailstøj erfarer jeg :)

Jeg ville google bogholder og C5, og så leder i nærområdet for at finde et bogholderi som kan hjælpe.
Evt. ringe til de nærmeste mindre revisorkontorer, de vil også kunne hjælpe dig med bogholderi assistance.

Vi giver ca 350 kr pr time selv, og jeg orker ikke at bogføre 1 eneste bilag selv, jeg sørger kun for fakturering og kundeservice, så står bogholderen for resten, vil hellere være sammen med familie end bogføre bilag, hvis det kan lade sig gøre :)

Skulle du ville skifte til e-conomic som regnskabssprogran (når der du nævnes andre programmer :) så findes der en laaaang liste på deres hjemmeside med bogholderier som altid gerne hjælper e-conomic kunder. :)

Dbh johnny

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg har den perfekte løsning, som også revisorer tilslutter sig. Det er en skræddersyet bogføringsskabelon i Excel. Det er et overskueligt program du kender i forvejen. 

Skriv en PrivatBesked eller en mail, så giver jeg dig et uforpligtende tilbud.

Vh

Steffen

sth@htconsult.dk

Htconsult.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)