Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En virksomhed der laver Wordpress websites

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg går med tanken om at begynde at lave hjemmesider for virksomheder og private. Jeg vil udelukkende benytte Wordpress da det fungerer godt i Google og er nemme at "customize". Fordelen ved at vælge mig, er at jeg kan gøre det rigtigt billigt og hurtigt. Tror i der vil være basis for sådan en virksomhed?

Mvh. Mathias

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan skille dig ud fra flokken. Det er ikke nok bare at "være billig og hurtig"

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja. Det kan der måske godt være, men hvorfor skulle jeg vælge dig fremfor de 100 andre, der gør det samme - hvad gør dit produkt bedre end alle andre?

Laver du unikke designs til siderne eller henter du bare et wp them og installer det?

Mvh

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt at jeg vil hente et theme og installere det. Det er måske ikke unikt men det er effektivt og det fungerer. 

JEg har kigget lidt rundt omkring på nettet og mange andre tager omkring 5000-10000 kr. for wordpress løsninger. Jeg forstår ikke det skal være så dyrt og jeg vil kunne gøre det meget billigere. Jeg er kun 19 år og kan gøre det som et fritidsjob i starten.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kigger rundt på Amino vil du se, at konkurrencen indefor WP-installationer er ganske massiv. Det er slet ikke den niche, du måske håber på. Som sagt er du derfor nødt til at skille dig ud! Det kunne du gøre på følgende måde:

  • Installere WP og skrive 10 unikke tekster til siden med i købet
  • Installere WP og designe en sindssygt flot header + logo med en grafiker
  • Installere WP og skaffe 100 indgående links til den med det samme
  • Installere WP inden 24 timer
  • Installere WP og tilknytte en splog til siden med det samme - eller 5.
Der er mange muligheder. Du skal bare være lidt mere kreativ end alle andre, hvis du vil have en chance! Wink
Men held og lykke! Det er den bedste, der løber med opgaverne i den sidste ende.
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiasmf:

Jeg har tænkt at jeg vil hente et theme og installere det. Det er måske ikke unikt men det er effektivt og det fungerer

JEg har kigget lidt rundt omkring på nettet og mange andre tager omkring 5000-10000 kr. for wordpress løsninger. Jeg forstår ikke det skal være så dyrt og jeg vil kunne gøre det meget billigere. Jeg er kun 19 år og kan gøre det som et fritidsjob i starten.

En søgning herinde vil vise dig, at der er de første 25 der laver præcis det samme som du vil - for omkring 300-500 kr.

Som du selv siger er WP nem at gå til og alle med lidt ekstra fritid tilbyder at lave det for en.

Så gør som Timm siger - tilbyd noget ekstra.

Jeg har fx. selv lige købt en færdig WP side inkl 10 SEO artikler a 400 ord og 1 artikel af 750-800 ord - hvor jeg selv kunne vælge emne osv. Det hele bliver sat op for mig og den eneste jeg skulle bruge tid på var at sende login til FTP samt emne til bloggen.

Jeg kunne sikkert ha fundet det billigere end de 2000+moms, men så skulle jeg have fat i 2 forskellige og selv bruge tid på det. Nu laver en og samme person det hele og leverer en færdig hjemmeside, hvor jeg bare skal indsætte affiliate links og prissammenligniner.

Mvh

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Hvis du kigger rundt på Amino vil du se, at konkurrencen indefor WP-installationer er ganske massiv. Det er slet ikke den niche, du måske håber på. Som sagt er du derfor nødt til at skille dig ud! Det kunne du gøre på følgende måde:

  • Installere WP og skrive 10 unikke tekster til siden med i købet
  • Installere WP og designe en sindssygt flot header + logo med en grafiker
  • Installere WP og skaffe 100 indgående links til den med det samme
  • Installere WP inden 24 timer
  • Installere WP og tilknytte en splog til siden med det samme - eller 5.
Der er mange muligheder. Du skal bare være lidt mere kreativ end alle andre, hvis du vil have en chance! Wink
Men held og lykke! Det er den bedste, der løber med opgaverne i den sidste ende.

Ikke bare gode, men rigtig gode forslag. Ikke mindst med "standard" templates som WP er det guld værd, hvis der gøres plads til at "udvide" lidt, så: 1) WP-siden ikke bare ligner alle andre. 2) WP-siden har nogle øjeblikkelige  fordele i forhold til WP-sider leveret af andre.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)