Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe sig til konkret hjælp med årsafslutning over overførsel i Summasumarum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger løs herinde og synes jeg får hjælp TAK

Hvis jeg vælger Summasumarum, som jeg har fået et godt forhold til og kan bogføre, fakturere - overføre til privat indskud osv - men kan være nervøs når jeg engang når til at afslutte året og teknisk overføre til nyt år.

Er der nogen steder man kan køre ud, med sin computer - og ha en proff hånd med når man  trykker afslut og opret nyt år?

Jeg er med på, at man skal være færdig bogført i gamle år, men det er vel et problem, at man behøver et nyt år at bogføre i, allerede fra 1/1 - og der har man vel aldrig mulighed for at afslutte det gamle.

Kan man oprette det nye år (hvordan) og så når man afslutter det gamle - få overført - det er det jeg kunne tænke mig at betale for at lave sammen med en der kan det.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

YES   du  kan  købe  dig  hjælp til  det  her   (den  første  gang  du  vil  lave  det -  derefter  tror  jeg  du  vil  gå  selv   for  det  er  faktisk  ikke  så  svært)

men  jeg  har  en ordning  med  køb af  support  til  de her  problemer  som  du  nævner  f.eks. i  form  af  et  KLIPPEKORT  til  brug  af  support.   Koster   500,- + moms  hvis  du  har  købt  eller  køber  licensen  hos  mig.  Så  får  du   5  kvarters  hjælp  for  denne  sum.  Ja  du får endda  6 kvarter   for  een times pris   hvis  det sker  sammen  med  licenskøb.

Kommer du  med  en  licens under armen   så  koster  det  600,- + moms.

==========

du  behøver  ikke  at  skulle  ud  og  køre.  VI  kan  klare  det  med  en  PC til din PC  via et  fjernadgangsprogram  -  så  nemmere  kan  det  ikke  blive

Se  mere  herom  på    www.summasupport.dk    og  så  kig  på  FJERNSUPPORT-knappen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er intet problem..tager et 1/2 sekund..gamle år afsluttet og nyt oprettes automatisk.

Det er kun at trykke på tasten.

 

MvH

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

enig  Peter ......   men  det  er  måske  usikkerheden   omkring  1.gangs  LAV  ET  NYT ÅR   som  spørger  godt  vil  have  kontrol  over.   Og  med  det  nuværende  summasummarum  er  der  jo  også  lige  et  par ting  som  man  skal  tage  sig  i agt  for   inden  man  lukker og slukker  i  det  gamle  regnskabsår.    Det   med  at  der  ej  mere  kan  bogføres i  Debitor- og Kreditorkontiene  

men  ellers  enig   ....  og  derfor  siger  jeg  jo  også  at  det  nok  er  en  engangsforestilling  han  ville  gå  i  byen  for  hjælp  til  det.  THI  når  man  har  prøvet  det  engang  -  så  er  det  lettere  end  let  at  gøre  det  næste  gang

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak begge. Ja man skal nok ikke være så bange - knappen er der jo . det er nok vigtigt at have back up og at være sikker på debitorer og kreditorer ikke har ting i luften som tilhører gamle år - og der får man jo vente nogle dage til man kan føle sig sikker (vi er ikke større end at det burde være let) og så er der jo nok bare småting som evt. mellemregninger o.l. som kan være godt at få flyttet over til overført til næste år, men det kan man nok gøre som almindelig postering også efter årsafslutningen hvis man vil

tak - jeg er sikkert mere usikker end jeg nødvendigvis behøver 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)