Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk keywords generator plus meta description spørgsmål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogen som kan fortælle om denne her keyword generator: http://www.webcreationz.co.uk/auto-keyword-generator.php

er brugbar?

Hvis den ikke er, er der så nogen som er og hvorfor. Er i gang med at lave et system til automatisk at lave keywords. Men hvis de alligevel ikke er brugbare dem som findes gider jeg ikke lave det :)

Så spørgsmålet om description :)

Hvis jeg laver meta description - Skal indholdet i den være unikt? fx: har et produkt med en beskrivelse. Må beskrivelsen godt være samme i meta description

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er allerede programmer som gør dette.

Desuden kan du bruge google keyword tool, hvis du hurtigt har brug for relevante søgeord.

Du indtaster et par søgeord, skaber så nogen nye, og indsætter så disse.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg:
Hvis jeg laver meta description - Skal indholdet i den være unikt? fx: har et produkt med en beskrivelse. Må beskrivelsen godt være samme i meta description.

 

Ved at lave en meta beskrivelse, så beder du Google bruge den tekst du definerer, istedet for at Google selv vælger en stump tekst fra din side til søgeresultatet.

Et søgeresultat er som en annonce, forstået på den måde, at det selvfølgelig gælder om at få brugeren til at klikke på netop dit søgeresultat. Når Google selv vælger en stump tekst, så bliver resultatet ikke ret annonce-agtigt og ofte kan det være volapyk.

Brug istedet tiden på at lave en kort, beskrivende og sælgende tekst, som selvfølgelig skal have relevans til landingssiden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svarene. Jeg laver en keyword generator som planlagt. og laver nogle gode descriptions :)

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)