Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - gode råd, linkudveksling osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes det kunne være oplagt, hvis vi herinde udvekslede erfaringer og links til gode sider, værktøjer osv., der kan hjælpe i SEO-arbejdet.

Jeg er selv stadig ret ny på området, men er igang med en større SEO-omskrivning af et stort site, i den forbindelse har jeg jo kigget lidt rundt, men ville meget gerne have inspiration fra andre Aminoer, i forhold til hvor man kan samle inspiration, både for begyndere men også for mere avancerede SEO-folk.

Det jeg savner er gode værktøjer til at tracke, det er gode begynder-guides, hvor det er beskrevet hvad man kan tage fat i af lavthængende frugter, og ellers inspration.

For at starte det, er her et par af de steder jeg henter inspiration:

www.seomoz.org
www.searchenginewatch.com

Glæder mig til at blive inspireret og høre nærmere :-).

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Der findes mange gode værktøjer til søgemaskineoptimering - jeg har udarbejdet en mindre liste, som primært indeholder gratis SEO værktøjer.

Amino'er som Mikkel deMib Svendsen har lavet SEO-supporten, der bl.a. en gang om ugen sender en rapport via mail, indeholdende informationer om din hjemmesides synlighed på udvalgte keywords mv. En anden Amino, Thomas Rosenstand, har fået udviklet værktøjet DCFinder (Duplicate Content finder) - som navnet antyder, bruges værktøjet til at finde websider med gentaget indhold. Derudover benytter jeg mit selvudviklede SEO Analyse Værktøj, som kan udtrække og analysere data fra enkeltvise websider.

Der findes mange flere, men det er mine umiddelbare bud på en række nyttige SEO værktøjer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)